Hot Dog Rock
Reggade mig på Sxc.hu och hittade två bilder som verkade vilja komma samman o jamma på rock'n'roll-vis!
Lagermask, warp, lagereffekter, Smartobjects e några vertyg som använts på hunden o läderpajen. Pilligt men kul. Kan inte understryka hur mycket jag gillar lagermask!
Länk till bilden i fullsize
http://www.fileden.com/files/2006/12/13/508578/houndog-man.jpg

Riktigt snyggt gjort! Gillar verkligen denna. Är bra ide, snyggt utfört, ser inga direkta skavanker i sammanfogningen av bilderna.
Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom

Hej Anders! Ta en titt på den i fulsize.
Läckert!!! Ser ju ut som min Harley-vovve 

#3 Hittade den på Sxc.hu iallafall - o killen med.
Ja, det gjorde jag med. Hunden är underbar. Vad jag menade var att jag la in en tråd här för ett tag sen som hette Harley. Och då använde jag mig av den lilla krabaten… :)

En redig söt krabat - bilden e kanon i sig själv! Ska leta upp din Harley senare. Ska hjälpa frun ut med hästarna…
Tillbaks nu… jepp samma jycke - det var en fräck look du fick till i bilden!
Om man tittar i fullsize så ser man en liten skarv mellan hund & hals. annars ättebra :D

Mycket vass iakttagelse förmåga MandaR - jag fick kompromisssa där jag ville inte ha hundpäls på halsen, så det blev att skära av. Men helt rätt - det där kunde jag gjort med lite bättre precision. Kul att du gillade den i alla fall
Egentligen spelar det ingen roll hur noga man gör, det kan bli jättebra ändå