Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettoff-topic
Läst 481 ggr
AndersT
2007-10-30 11:08
0

Opera

Kolla detta

Även om ni inte gillar opera så är det ett fantastiskt inslag.. Ingen tror på killen i början…

Om jag fattat det rätt är det från British Got Talent - en engelsk variant av talangjakttävling…

Han vann sedan hela tävlingen…

Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom

Cindy-
2007-10-30 11:21
0

Historien är helt underbar. Killen helt fantastisk. Efter den var jag inte torr i ögonen kan jag säga…*s*

Han var verkligen en värdig vinnare. Det var kul att se juryns miner under sångens gång. :)

Fallande
2007-10-30 11:50
0

Juryn gråter och publiken står upp. Snacka om oväntat!

beem
2007-10-30 12:23
0

Vilken fantastisk kille. Har man inte gillat opera förut så  etsar sig detta  verkligen fast. Vi kommer säkert att få se mycket av honom i framtiden.

Sorg är kärlek som blivit hemlös

Hazard
2007-10-30 14:05
0

Han ska ju sjunga på svenska Rosa Bandet galan.

Han har ju dessutom ett "roligt" namn.

[MandaR]
2007-10-30 15:32
0

Jag har endast hört honom på reklamen för hans skiva, och jag får gåshud.

Jgraph
2007-10-30 16:27
0

Efter att ha sett det klipp som du pekade på, Anders, så var jag naturligtvis bara tvungen att se hur det utvecklade sig genom hela tävlingen.

Har precis sett sista klippet där han vinner hela tävlingen och kan bara säga som en av domarna. Det är inte mycket här i världen som gör mig mållös, men det här kan inte beskrivas med bara ord. Det är bortom alla ord och vartenda hårstrå på kroppen som har förmåga till det står rätt ut i ren njutningsrysning.

Det enda jag tycker är synd i det här är att jag själv inte var på plats i publiken. DET hade varit en av dom där absoluta höjdarna, men jag är mycket tacksam för att ha fått ta del av detta i alla fall på det här sättet.

Segern gick definitivt - för en gångs skull i sådana här sammanhang - till absolut rätt person.

Cindy-
2007-10-30 16:41
0

Ja han vann hela tävligen. Har också sett hela. Han är helt fantastisk den killen. :)

heliotropes
2007-10-30 17:42
0

Han lämnade inte en oberörd,men det gjorde inte 6åringen heller:)som jag också tyckte va´bra :D

Eva // medarbetare på Perser

Lajos
2007-11-09 15:45
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Paul Potts I presume? Såg att han ska ha konsert i Sverige snart i nått reklaminslag på burken. Helt oskolad e han också visst. Imponerande. Å visst e de trevligt att något annant än slätstruken pop får en chans att komma i rampljuset, eller hur? Det man ser OCH hör på Idol e skrämmande. Kvalite öer kvantitet har segrat åtminstone i Paul Potts fall! Stycket han sjöng var vär Nessum Dorma ur Turandot av Puccini.

Dagens opera tips: Carmina Burana av Carl Orff - rekommeneras varmt!

Cool