redigerad katt

Om jag ska vara ärlig (och det ska jag) Så tycker jag att den redigerade är alldeles för mörk. Du kunde kanske förminska "glimten" i ögat hos katteen, och lägga mer ljus på den, man får nästan leta efter huvudet, fär det enda man ser är en stor glimt. =/
Hoppas du inte tycker att jag är för hård, men du får gärna testa mitt förslag :D
Annars mkt fin bild, på mkt fin katt :)
/Frida
Medarbetare på Sång.ifokus.
Stå på dig, annars gör någon annan det.

jag störde mig inte på glimten i ögat där, men de kan du korrigera snabbt om du arbetar med kurvor ( bild > justeringar > kurvor ) däremot skulle jag vilja se färg på pinnen vid katten, jag vet inte om det är avsiktligt men jag kunde inte dra blicken från den. i övrigt väldigt snygg bild! jag gillar hur du faktiskt fick extrema färger att se ut som om de skulle vara där ^^

Jag tycker bilden funkar bra, katten syns tydligt hos mig och jag har en kalibrerad skärm så det ska nog vara ok :)
Jag gillar bilden, tycker du har lyckats bra och den sticker ut lite från det ordinära *tummen upp* :)

nice , men jag stör mig lite på pinnen jag med den bara sticker ut för mycket… men bra endåå :D

satt vid en annan dator då men nu syns huvudet bra :) tycker ändå att glimten är "för mkt"
/Frida
Medarbetare på Sång.ifokus.
Stå på dig, annars gör någon annan det.
Jag tyker inte glimten är för stark, utan effekten som den gör på bilden är jätte bra och mystisk. Jag säger som Ingela: Bilden funkar som den är.
Mvh Sara
Tycker den oredigerade var snyggare