Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettshow-off-före-efter
Läst 425 ggr
Karkkainen
0

Kritik nybörjare

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kanske andra redigeringen jag gör, väldigt mycket nybörjare, har tagit bilden ifrån stock.xchng.

Före:

Karkkainen
0

Efter:

Försökte klona bort även skylten på "staketet", tycker själv att den stör väldigt mycket, men det blev inte bra.

Cindy-
0

Snyggt! :) Nä att klona är inte alltid så lätt minsann. Annars tycker jag bilden blev ren och snygg. :)

Karkkainen
0

Vilken tur, trodde nästan att den var så illa att folk valde att bara inte svara… ;)

AndersT
0

Jag gillar färgerna du har fått till, omättade precis som jag gillar :)

När du klonar små ytor funkar klonverktyget bra. Ska du klona större ytor funkar det oftast bättre att klippa ut en annan del av ytan och lägga den på ett eget lager (t ex himmel eller vatten eller vd man nu ska klona/förändra) och använda en lagermask för att sudda bort skarpa kanter på den nya ytan och få den smälta in med den gamla.

Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom

Karkkainen
0

Tack så mycket för tipsen!

[MandaR]
0

Snyggt :)

Lajos
0

Mycket bra jobb här! Vad det gäller skylten så e de bara å plocka sektionen innan av staketet som Anders säger ( de verkr ha samma vinkel t o m!

Karkkainen
0

Har inte hunnit pröva mer förrens nu. Fick använda kloningsverktyget och sedan ta lite av bakgrunden och måla över där det blev fel.

Cindy-
0

Jag tycker du har gjort det jättebra! Man kan inte se att det varit en skylt där alls! Jättebra tycker jag! Glad

Karkkainen
0

tack :)