Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikett: fotomanipulation
Läst 701 ggr
Lajos
0

Självporträtt a la Dorian Grey

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lagningsverktyget använt på ett lite annorlunda vis.

Lajos
0

Så här var det från början Cool

Cindy-
0

Snyggt! Jag gillar bilden mycket! Och ögonen har du fått jättefina. :)

Lajos
0

Tack, vad roligt att du gillade den! Det e roligt att gå lös på sig själv hehe - man riskerar inte att bli stämd i alla fallCool

heliotropes
0

Det är till att ha spökat ut sig:) menar med det att bilden blev lite spökig:)eller..

Eva // medarbetare på Perser

Lajos
0

En bild till där samma teknik använts i princip - titel: "I only have eyes for you"

Cindy-
0

Men jisses vad duktig du är!

Lajos
0

Tack, men egentligen tycker jag bara att det är roligt o utmanade att skapa bilder! Ibland kommer jag knappt ihåg hur jag burit mig åt, hmm… man kanske skulle föra nån slags anteckningsbok? Tyvärr e jag inte riktigt den organiserade typen heheCool

fotokrafs
0

Hehe.. Jag visste inte vem Dorian Grey var.. så det blev lite sökning där.. En bok av Oscar Wilde. Usch vilket leverne du skall ha.. om du blir alldeles blå och får mängder med ögon.. Förvånad

Lajos
0

Ha ha fotokrafs - en annan har överlevt en bilkrasch, två hjärtinfarkter och en bypass-opertion - och det innan jag hade fyllt fyrtio! Jag tycker inte det skulle vatt dumt en tavla som tar smällarna åt den hehe! Nuförtiden tar jag ut svängarna i photoshop istället haha

Cool

fotokrafs
0

Jisses.. kanske bäst att man gör sig en Dorian-tavla också..
hypokondrisk (!?) som man är… Fundersam

Lajos
0

LOL  Skrattande

Cindy-
0

#9 Låter som att du har mycket skratt inom dig. Ett glatt hjärta. Och det är bra! :) Det vet du ju, skrattar man mycket så lever man längre :)

Det är därför jag skrattar jämt *s* Jag ska bli gammal!!! Och jag ska sitta här när jag är 100 och göra vackra bilder i PS *asg*

heliotropes
0

Man måste kunna skratta..även om det skulle bo "kaos" inombords.Att kunna ha möjligheten att få skapa betyder enormt mycketSkrattande

Vi får se om vi sitter här om…10 år…vi börjar väl med detFlört

Eva // medarbetare på Perser

Cindy-
0

haha…okey, vi får väl se :)