Logga ut-knappen!
Kan någon förklara för mig varför logga ut-knappen e placerad i nedre höra hörnet - sitter o skriver inlägg o kommentarer o trycker på fel knapp av misstag för de e så nära varandra ( ok jag har inte glasögonen på hela tiden =) ) Varför inte flytta den upp sidan om " inställningar" ? Det ade varit en mycket mer lämpli placering anser jag.
HAHAHAHAH jag gör samma sak hela tiden, och det retar gallfeber på mej! :)

Tack för det! Då e jag ensam å bli kokt på den rackarns knappen! Please flytta den!

#2 Jag e vaken! De e knappen som vilar på fel ställe!
F*n nu höll jag nästsan på att trycka fel igen!
#3 Jag hoppas på att dom flyttar på den jag med! Jag är inte ensamt förvirrad :) Rullar man inte hela vägen ner så hamnar ju logga ut knappen preics där publicera knappen brukar ligga.

Just det! Men vem rullar hela vägen ner? Man e väl uptagen med att författa! Kan ansvarig höra av sig?
Kontakta Johan på dator iFokus han är en av utvecklarna :)

hahaha antingen så hittar man den inte om man skulle får för sig att logga ut, eller så loggar man ut för att man råkar stressa när man ska svara på en kommentar XD hela tiden

Jag har aldrig haft det problemet, men varför inte hålla sig till standarden och lägga där som den är på alla andra sidor?
(=Uppe i högra hörnet under ev. banderoller)
hehe!!