Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettshow-off-före-efter
Läst 396 ggr
Cindy-
0

Hur söt får man va??

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hittade en bagge på Fontplay, gillade bilden och var tvungen att ta mig an den. :)

Har beskurit bilden rätt kraftigt för att få fram bara ansiktet. Jag tycker han är såååå söt. :)

Originalbilden

Cindy-
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Lajos
0

Oh va cool han blev - vilket lyster i bilden! Cool

Cindy-
0

Yes!! En cool bagge!! *s*

heliotropes
0

När jag läste tänkte jag på en skalbagge..Haha!!..det skulle väl ha varit ett microfoto om du skulle ha beskurit den kraftigtSkrattande

Den blev vacker …din håriga bagge:)

Eva // medarbetare på Perser

Cindy-
0

*asg* ja du…härlig humor du har!! *s* Nu skrattar jag högt här för mig själv. Ser den lilla beskurna bilden av ett skalbaggshuvud framför mig…*asg*

heliotropes
0

Hihi!!det är så det ska varaSkrattande

Eva // medarbetare på Perser

nobsan
0

Jätte snyggt.

Cindy-
0
asakall
0

Snyggt, och där finns den där lystern och skärpan igen, som kännetecknar dina bilder! Hade kanske velat se hela hornen upptill, och kanske sluppit staketet till h,,om man nu får önska *s*  :)) Mycket sööt bagge!

Cindy-
0

Tack Åsa! :) Ja klart man får önska *s*

Ja jag hade kunnat lagt lite mer tid på bilden och tagit bort det där fula dumma staketet. :)

fotokrafs
0

Öh?!
Ser ut som den har skägg,  Nu måste någon djurkunnig komma och säga till… men är inte det där en get? Kanske då är en bock (även honan har horn fast mindre).

Fint redigerat Cindy :-)

Cindy-
0

#11  Tack :)

Ja du, bock? Get? Vet inte faktiskt *s* men stora horn hade hon /han i allafall, och en massa skägg, så det är nog en bock *s*