The lake
du har tittat lite för mycket på photoshop topsecret dvderna märker man av oktobers bidrag och dagens :)))))
#2 nej faktiskt inte , den har ja inte kollat på den här ggn =P vi har en massa film afficher i skolan på väggarna , kollar in lite hur dom gjort sen e de ju bara o göra lixom
då kan jag säga att det blev riktigt snyggt! :P
haha tackar då xD
Ja, det ser ut som en filmaffisch. Bra gjort!
En tråkig affisch tycker jag personligen men
Titeln har du fått riktigt snygg tycker jag :-)
#6 haha tackar för kommentaren =) nått tips på man kan förbättra ?;D
Du kanske skulle skaffat en annan bild på en person så du slapp spegla en ansiktshalva, och så man såg några ögon.. fast kanske blir meer mystiskt så här.. *S* Haha.. fråga mig om förbättringar? Jag e kass.. men klaga lite får man väl.. :-P
Riktigt snyggt blev det! Tycker du har lyckats superbra! Tummen upp från mig! 
#8 hehe okej ska ja ha i tanke till nästa ggn ;)
men om man ska klaga måste mna ju ha tips på hur den ska förbättras elr hur ;)
#9 tackar cindy =D
#10 Jag tycker i regel att alla filmaffischer i det stucket är trista ;-)
som sagt en personlig åsikt. Bara för att jag tycker det betyder inte att jag har något att säga till dig som förbättrar heller..

Tycker det blev snyggt jag! Ser ut som en filmaffisch, verkligen! En fråga bara,,till den som har lust?? Hur gör man i inlägget för att visa fler bilder samtidigt,,som Mackan gjort här på originalbilderna? *vill också kunna* Hoppas ngn vill förklara, kanske fler som vill veta också! Eller så är det bara jag som inte kan :))
#11 haha okej då ;D
#12 tackar =) ….. haha ända ja gjort e o förminska bilderna sen lägga in dom i ett dokument =P simpelt men bra för många stockbilder =)
#13 Fast det klart Mackan, jag var ju dum och otydlig som inte sa direkt vad som jag tyckte var trist.. Det var dumt gjort av mig *skäms*
Jag ska bättra mig 
#14 haha de e bra de ;D annars skickar ja mannen från "The lake" O,o

Tack Mackan :) då har man lärt sig ngt nytt,,i dag!
#16 jora bara o fråga vettu ;D

snart kommer varenda filmaffisch vara signad mackan1000 ;)

just nice mackan!!! skickligt, snyggt och läckert. gilalr denna skarpt
Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom