Efter Fotomässan
Dagen efter hemkomsten från Fotomässan 2007 sitter jag nu och känner mig fullständigt slutkörd.
Orkar inte göra någon större insats med recension och likanande för tillfället, utan gör såhär istället:
Tyvärr kan jag inte komma ihåg att jag träffade någon som sa sig vara från Bildredigering iFokus under dom 3 dagar jag var där, men man kan inte få allt … 
--- DKJ ---

Joo väldans trött är man. Utan det där smolket hade det varit jäkligt bra…hade helst varit utan det..kan man lugnt säga…
Oavsett så var det trevligt att träffas…

#3 /
Jovisst, Robert har allt försäkrat och alla serienummer nerskrivna, men även om prylarna kan ersättas så är två dagars intensivt fotograferande borta för all framtid - och det går inte att ersätta.
Under lördag kväll assiterade jag Robert vid en fotosession med en modell på Kungsträdgårdens T-banestation och dom bilderna blev bara såååå kanonbra. Verkligen supermaterial. Ett av syftena med plåtningen var att förse tillverkaren av modellens kostymering med promotionbilder, vilket hade blivit perfekt för just det syftet.
Vi hade alltså i stort sett bara hunnit med att ta en pilsner och snacka lite om vilka bilder vi skulle jobba vidare med - vilket jag naturligtvis såg fram emot - så är det alltså nå'n jä--a mupp som lyckas sno hela Roberts utrustning….
---DKJ---
=========================
www.jgraph.se
http://blog.jgraph.se
hade varit kul att träffa er alla men jag hade alldeles för mycket att göra, samt att jag är sjuk :( får bli i jönköping till våren sitället.