Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettshow-off-före-efter
Läst 310 ggr
Cindy-
0

Smedjorna

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det här är en bild jag tog i somras. Har använt en liknande bild här förut som var tagen samma dag.

Originalbilden

Cindy-
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
heliotropes
0

En till 10-poängareSkrattandevad har du gjortFörvånadhihi!!

Eva // medarbetare på Perser

Cindy-
0

*asg* Menar du det??? wow wow va glad jag blir!! Tack!! Glad

[MandaR]
0

Sluta vara så duktig cindy x)

Cindy-
0

Tack MandaR Glad Va roligt att ni tyckte om den. Jag var lite tveksam över färgerna. Tyckte att den var lite för skarp.

heliotropes
0

Tycker den blev väldigt klar inte…inte för skarpGlad

Eva // medarbetare på Perser

asakall
0

Snygg, skarp = väldigt bra!! Fina färger!

Cindy-
0
KerstinP
0

Hej Cindy nu har jag sett på många bilder redigerade utav dig.

Jag måste säga att du är fantastikt duktig. Du måste väl kunna försörja dig på att göra så vackra bilder.

Cindy-
0

Hej Kerstin! :)
Tack så hemskt mycket Skrattande

Va roligt att du tycker om bilderna! Det gläder mig verkligen.
Jag är bara en stor amatör i det här. Och håller ideligen på att försöka utveckla mina små kunskaper.

Det jag kan inom bildredigering är en droppe i havet av vad jag VILL lära mig *s* Men jag kämpar på, och är tacksam för all kunskap som kommer i min väg för att någon gång kanske bli en duktig bildredigerare. :)

Men verkligen roligt att få ett sånt här inlägg, och rktigt kul att du gillar mina bider. Tack igen Glad

KerstinP
0

Cindy. Det var bara fakta och ärligt menat. :)

Cindy-
0
Greenchen
0

Alltså, du är ju otrolig! Jag fattar inte hur du kan få fram sån lyster i bilderna =o

Cindy-
0

#13  Tack Glad

Jag jobbar rätt mycket med nivåer och kurvor, kan vara det. :) Och så färger naturligtvis :)

[Julliz93]
0

en riktigt mysig bild Cindy :D

Cindy-
0

#15 Tack ska du ha, och det är ett mysigt ställe också. Med en underbar resturang *s*

Mysigt att gå där bland de gamla husen och kika in till smederna som jobbar där. :)