stroll in the woods Före - Efter
Jag tycker bilden blev bra. Den ger en liten kuslig känsla, som att man väntar på att nåt ska hända… *s*
Jag gillar även originalet. Tycker om sådana där bilder. Gillar att redigera trädstammar *s* Låter lustigt, men jag gillar strukturen på träd.
Ja du, det är synd om dig att du är sjuk :( Och visst är vi kvinnor gnälliga….det är väl inget att föda barn!!! *s* Det kan ungefär jämställas med att klämma ut en telefonkiosk!! Bagateller!! *asg*
Krya på dig :)
cindy: :)))) min fru brukar alltid säga det när jag blir sjuk. undrar om jag blir för mesig när jag blir sjuk :))
jaghåller med när det gäller träd och dess form, det kaske är därför jag brukar fota tidigt på morgonen då det är lite mörkt och kusligt. jag bifogar en bild som jag inte gjort något med än men som kommer att bli en spooky bild sen. bli inte rädd för den blåa färgen i bilden, jag ändrarde vitbalansen till tungsten, därav den läskiga färgen, men den kommer att bli bra sen :)
oj oj, ja den där bilden ser jag fram emot att få se när den är färdig. :)
Den andra bilden är den en person på ju är det verkligen samma bilder eller har du klippt in henne ?
#5 det är samma bilder, hon är inte verklig utan ditmålad med hjälp av photoshop
som i en skräckfilm, snygg bild :D