Stenplattor....
Du är så påhittig!!!! :) Jättefina! 
Tack!! jag försöker hitta olika möjligheter för varje bild
Det är roligt att göra om,vare sig det är tecknat eller fotat…hur som helst så ligger ju originalen kvar… och bara och samlar damm
Jag vet inte om det uppskattas eller ej,alla bilder man kommer med,men jag hoppas iallafall att man kan ge lite inspiration att testa lite olika möjligheter.
Själv tycker jag det är fruktansvärt roligt att få se andras smaker och stilar i sina verk
Jodå, visst uppskattas det!! Även om det inte är många som kommenterar bilderna (tyvärr) så ser du ändå ett högt antal besökare som kikat på dina bilder. Så visst är det intressant och inspirerande att se dina och alla andras bilder här inne. :)
So Keep On going!!!! 
Härligt!!! samma här…envis som en åsna har jag hört att jag är…*s*
*asg* Två åsnor som aldrig ger sig*s* Ja jag är väl inte så envis av mig annars, men när det gäller bildredigering så kommer jag inte ge mig förren jag blir behärskar vissar bitar. Helst alla!! *asg*

Duvetvälattdetäringenidéattkommenterabaraförkommenterandesskullnärdusjälvvetattduäger?

Jag är faktiskt NY på detta med Adobe
_så jag vet inte om det funkar eller ej!! med mina experiment.
_
Och tyvärr klarar jag inte av att teckna och måla så mycket längre,pga.en gammal handskada
Därför ger jag mej på detta istället
hoppet är det sista som lämnar en
att kunna få återuppta tecknandet igen.
Om jag får säga vad jag tycker. Och det får jag *s* Så tycker jag att dina "experiment" som du kallar dem, funkar hur bra som helst.
Jag tänkte förut när jag tittade på en utav dina bilder. Tror det var den när katten sitter och tittar ut genom fönstret. Att du skulle göra bilder till en sagobok!! Du är verkligen duktig. Du har din egen stil, och du gör det så bra. :)
#13 Ja, och även den har sin charm 
stilrent som vanligt. ;)
nu blir jag generad