Rofylld
En liten bild jag gjorde sent i går kväll. Vet inte riktigt vad jag känner för den. Hade så hemskt dålig fantasi igår, så jag fick inget bra gjort alls.
Här är i allafall originalbilden som är från Public Domain Photos
Himlarna, ja jag har blandat delar av två himlar, och dom är från Sxc.hu
Originalbild
Jag tyckte den blev jättefin! Dock hade jag liite svårt för månen, men jag kan inte sätta fingret på vad det är.
#2 Tack :)
Ja, jag är inte heller helt förälskad i månen faktiskt. Vet inte om det är att det borde vara mer struktur på den.
#3, kanske nån annan kan lösa varför den inte känns helt 100 (;

Den blev jättefin,,men månen är det något med,,vet inte heller riktigt, men kan det vara att den är lite stor, och ja, jag vet inte! Men något är det! :)
Tack Åsa :) Ja, att den är lite stor tror jag inte är felet…tror det är nåt annat. Antingen med färgen eller med strukturen.
*s* Okey, hoppas den inte trillar ner i vattnet bara *s*
Aj då, vad tråkigt!! Sånt där kan man bli lite irriterad på. Hoppas det reder ut sig snabbt.
Hej.
Schysst bild som verkligen ser rofylld ut. Ev så skulle man kunna fundera lite över ljussättningen i vattnet. Nu ser det ut som om månens ljus reflekteras på tre ställen. Två ställen för mycket?
På originalbilden fungerar det eftersom det är diskretare highlights i vattnet (eftersom hela bilden är ljusare) och eftersom molnen balanserar upp. Men den starka efter-månen borde bara ge en ljusstrimma, visserligen bred och mäktig.
Ett förslag iallafall.
mvh
Tack Bigdollar! :) Jag misslyckades totalt här. Och jag ska säga dig att jag är urdålig just på det här med ljusreflekter och skuggor och sånt. Verkligen någonting jag måste lära mig. Det är synd när bilder blir skräp bara för att man inte kan sånt. *s*
Men jag försöker igen vid senare tillfälle 
Härlig bild, från orginalet som man knappt klarade av att titta på för det var så starkt ljus, till en "rofylld" bild med härligt mörker. tycker dock att månen skulle vara lite ljusare, skönk som ihop med de svarta molnen där bak och fick en grön/gul färg, inte snyggt. :)
#11 Nä jag har misslyckats med den där bilden. Det blir så ibland *s*
så kan det gå :)