Övningsbilder info!!
Hej alla!
Som ni säkert sett så har några fotografer skänkt bilder till oss för fri redigering, fler fotografer har visat intresse för detta så det kommer snart att komma åtskilliga fler bilder.
Dessa fotografer skänker bilderna till sajten för fri retusch, bilderna är i första hand menade att läggas upp här på sajten när ni har jobbat färdigt på dem.
Skulle ni vilja använda bilderna för privat bruk i marknadsföring, egen webbsida eller på annat sätt utanför sajten, kontakta då fotografen ifråga och be om lov.
Var snälla och respektera fotografernas önskemål när det gäller detta när vi nu fått förmånen att använda deras bilder.
Vill passa på att ge ett stort tack till dessa fotografer!!
*fång med rosor* 
Mvh Ingela

Vart hittar man dessa övningsbilder? :)
/Frida
Medarbetare på Sång.ifokus.
Stå på dig, annars gör någon annan det.

Längst ner i menylistan under rubriken Övningsbilder =)

okej :) Tack så mkt :D
/Frida
Medarbetare på Sång.ifokus.
Stå på dig, annars gör någon annan det.
om man vill skänka bilder, hur gör man då? (jag vill inte just nu, mest nyfiken bara) xD

Du kontaktar mig eller någon annan av medarbetarna på siten så fixar vi till det..
Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom

"Var snälla och respektera fotografernas önskemål när det gäller detta när vi nu fått förmånen att använda deras bilder."
Ja om ni inte gör det så bryter ni ju mot upphovsrätten och det kan bli en dyr historia. Jag ville bara få fram att det inte enbart är av hyfs och respekt som man skall respektera deras önskemål utan att lagen även säger något om det.