Vinterkväll
Originalbild och himmel från Sxc.hu
Två varianter av en vinterkväll
Originalbild

Nice ;D

Gillade din första redigering bäst…mycket fint

Jättefint redigerat…men jag blir litet fundersam över månens placering och storlek! För att få det ljus som är i träden, skulle den varit mera åt höger och mkt större och ljusstarkare!
Men…det kanske inte spelar så stor roll när själva bilden är så pass snygg!
Tack ska ni ha. :)
Ja det där med månens storlek och placering kan jag inte göra nåt åt. Den sitter fast på himlen jag använde *s*
Det jag kan göra är att ändra färgen på träden i så fall. :)

#5 #6
Det kan ju vara en annan ljuskälla ifrån höger, jag är säker på att det är en fotbollsarena några hundra meter bort som lyser upp ifrån höger, kanske ullevieller råsunda… ;)
Men som vanligt så är du duktig Cindy, du brinner verkligen för det här med redigering förmodar jag med tanke på alla dessa bilder som du lägger in hela tiden. Fortsätt så! Du är en inspirationskälla (låter lite idoliserande men vaf-n ta åt dig)
#7 haha, tack snälla du…. du räddar mig här!! Självklart är det en fotbollsarena som lyser upp träden *s* Att jag inte tänkte på det!! *asg*
Tack för dina snälla ord. :)

Japp,,håller med föregående, man får mycket härlig inspiration av Cindys fina bilder, fortsätt, fortsätt! Härlig vinterbild, snygga båda två,,men om man måste välja så tar jag 1ans bild, var något med färgerna där, som hamnade rakt i hjärtat! :)
Tack Åsa :) Ja jag är också lite svag för just den färgsättningen… *s*