Visa vem du är med bild.

58 st,,vill ni inte vara med?? Vore ju kul att se alla :)
Hehe så svårt att hitta en bild som är relativt nytagen bara ;D

Jenny-Ann heter jag med sambo Björn, Fick en ny familjemedlem igår som heter Eyla, tyvärr blir det inte permanent då vi bara är jouhem åt den lilla missen, men vi tänker behandla henne som en i familjen tills hon flyttar. hoppas vi ej fäster oss aldelse för mycket bara, då blir det svårt. Jag är 23 år och bor i örebro. just nu pluggar jag på distans för att få upp betyg i ämnen så man har det klar i framtiden ifall högskola skulle komma upp. Jag vill starta eget, det är min dröm, helst en internetbutik där jag kan få blanda in min kreativa ådra :) så fort studierna är klara här så drar vi oss tillbaka till Varberg och bosätter oss där skulle jag tro :)
Oj vad långt det här blir, och det skulle kunna bli längre men jag slutar nog här så ni orkar läsa ;)
#2 det tycker jag med det är därför jag startade tråden, vi "umgås" här nästan dagligen så det vore kul att veta vem personerna är bakom ett Alias.
Ni behöver inte lägga upp en bild, beskriv bara vem ni är i ord.

Jag är Sajtvärd för bildredgering.ifokus.se Jag gillar bilder på flera sätt, bl a fotar jag en del själv. Jag är mest intresserad av att skapa olika montage/manipulera bilder, men håller så sakta på att lära mig redigera bilder på ett traditionellt sätt.
Jag har hållt på med Photoshop i sex år och är självlärd. Jag kan lite om mycket i programmet och har en hel del att fortfarande lära mig. Photoshop är ett litet universum i sig när det gäller bildbehandling och det är nästan bara fantasin som sätter stopp för möjligheterna med programmet.
När jag inte hänger här jobbar jag inom sjukvården, tar bilder, läser, lyssnar på musik, tränar en del.
Ska försöka fixa till en bild, men har faktiskt ingen…
Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom
Jag heter Cindy och jag är 49 år. Jag är Medarbetare här på sajten. :)
Mitt stora intresse är foto och bildredigering. Och det började jag med mer på allvar sedan jag gick med här i augusti-07
Tycker också om musik och dans. :)
Jag är singel-pingel så jag har all tid i världen att ägna mig åt mina intressen. :)
Tycker också om att umgås med vänner och min goa familj.
Är egen företagare inom industri, inte alls lika kul som bildredigering, men det går det också *s*
Jag hittar inget hyffsat foto på mig tyvärr, men jag lägger in det här. Det är nog så här mina vänner ser mig, glad - sprallig och bekymmerslös… (tror dom) *s*
cool bild cindy :))
haha, tack baziq *s*
ahh, aja ^^
Jag heter Linda Thorsson och är 14år ;) Jag bor i småland-virserum. jag har 2 katter, 1 hund och en foderhäst.
intressen är då såklart foto, hästar och min kära sport- INNEBANDY ^^ laget ligger förtillfället 3.a i serien.
hoppas vi flyttas upp. jag tränar innebandy 2 ggr i veckan inklusive match varannan ca. jag är i stallet 3 ggr i veckan och har konfa läsning 1 gång i veckan samt kyrkan^^ fotar gör jag när jag hinner. HOST* hatar att va på bild ^^
Jag är gift, 24år, asocial med fobiska drag.
Saknar körkort, gillar biologi, typ nykterist.
Kan kanske uppfattas som blyg eller dryg,
men jag är rätt snäll
Använder GIMP (haft i något år), självlärd. Skall testa ngt annat gratisprogram när jag orkar, så jag kan göra mer HDR-liknande bilder.
Är lat och avskyr pill, kanske därför ett visst missbruk av gaussisk oskärpa
GIMP.
* Mjau" />
mvh Elin
Eftersom jag just nu är utestängd ifrån mitt egna nätverk……det är något väldigt mysko problem,det lär ta tid(sitter hemma hos min sons dator),,,ooohhh gu´så frustrerande
Jag hänvisar er till min sida som vill veta lite mer om mej,jag finns även på foto i mitt fotoalbumet.
Heliotropes: kan du skriva länken till din sida :) det gick inte att klicka på "min sida"
Elin: riktigt coola bilder :)
trevlig helg på er alla
Mackan här , 16 år , har photoshopat sen ungefär feburari-mars därnånstans , äger en systemkamera men har inte så mkt tid o fota men ska snart ta och göra en ändring på det
spelar antingen spel , gitarr elr photoshopar på min fritid och jag går El/Energi/Industri i skolan =)
Är oftast någelunda glad utav mej men precis som alla andra har ja mina bittra stunder =)
här e en bild på mej , inte så mkt detaljer avslöjas om de finns klagomål så säg till xD
COOL Mackan!!!
COOL Mackan!!!
ne men tackar 14 och 15 ;D
Jag heter Julia, 14 år, bor i Norrköping. Kommer ursprungligen från Norrbotten, har dock ingen dialekt kvar :P. Mina största intressen är Photoshop, Hästar och har även en systemkamera som jag gillar att fota med. Jag har lätt för att lära mig nya grejjor. Om du träffade mig första gången skulle du nog uppfatta mig som tillbaka dragen, lite blyg, men trevlig. Jag har sjuk humor och gillar att skratta, jag är lätt att prata med. :)
Nått mer? XD

Rätt ny på siten men man kanske skall presentera sig som en artighetsgrej.
P-A Hultin 24år GBG. Lekte med bildredigering första gången när jag var ca 13 år gammal men det blev inget alls på många långa år.
Lånade mig lycklig och gick och köpte en ordentlig kamera för några månader sedan och nu så har jag fått upp ögonen för det här med PS igen. För det är ju kul.
Om jag inte leker i PS så gör jag antagligen något av följande: jobbar (kock), pluggar(medievetenskap), dricker öl, fotar, rastar skateboarden och drömmer mig bort till kallare breddgrader med snö.
Kanske inte direkt beskrivande bild men ni får väl se presentationsbilden om ni är så nyfikna.
#12 Vet inte vad det kan bero på,jag har min sida på inställningen-visa för alla.
Vet att det kan "bugga"ibland..ibland kan man se andras sidor och nästa inte.Har du samma inställning på din sida borde det funka.
Kan ni andra se min sida?
ps:sitter ej vid egen dator,kommer fortfarande inte ut hemma på det egna nätet.
#19 Jupp, jag kunde se din sida.. :-)
Hejsan!
Heter Camilla och är 22år. Har tre katter och 4 råttor. Jag har precis kommit i gång med photoshop så jag är en nybörjare :)
håller på att lära mig programmet och lite så, har en vanlig digitalkamera som får duga så länge. Just nu jobbar jag på ett cafè men den stora drömmen är att få jobba på ett hunddagis.
På fritiden sitter jag mycket vid denna dator eller så kelar jag med mina djur eller umgås med kompisarna. :)
på bilden ett försök i photoshop att redigera min kisse :P
.jpg)

RIKTIGT cool bild LAJOS
Tack #24 jag personligen tycker jag att alla ska visa vem de är med, med text eller med bild, vilket som…. :)

Siw 52 gift 2 vuxna barn 2 barnbarn, 2 underbara engelska settrar. Älskar att plåta allt och leka i PS fast är inte så duktig än börjar dock bli mycket bättre på vanlig retuchering. Älskar alla djur rider på ridskola en gång i veckan. Gillar musik och att dansa.
Önskar jag vann mycket pengar så jag kunde köpa en ännu bättre Canon än min 350D.

Helloj! Hannah är namnet, 16år. Bor i strängnäs och går på media i eskilstuna:).. På min fritid så är jag med min kille, photoshopar så gott jag kan och försöker bli bättre och bättre! Och fotar om jag har tid! Rätt mycket läxor och sånt, hinner då knappt :/.. Men jag älskar o fota MASSA! Mest typ natur och mäniskor :P:) Kram Hannah

Jag heter Niklas och är fotograf. Driver också iFokus tillsammans med de andra killarna.
Vänliga hälsningar
Niklas