Lite snöfattigt
En vinterbild men dock lite snöfattigt, precis som här hos mig *s*
Bilden är från Sxc.hu. Tyvärr lite brusig, men jag fick bort lite i allafall.
Originalbild

Du är för bra ju! Hehe, känner mig så dålig:P.. Men gud vad jag avgudar dig! Nu har du blivit min förebild :D../Hannah
Men tack!!! :) Nej nej, säg inte att du är dålig, för det är du absolut inte!!!!! Ta bort det ur dina tankar omedelbums! 

Om man gemför med dig jo :P.. Hehe.. Tack iaf :)
Ja, det är nog så att man ska hellre jämföra med sig själv, se hur man utvecklas. Alla är barn i början, och man är på olika nivåer.
Men mina bilder är inte så bra som du tror *s* Det vet jag. Jag kan tycka att en bild är okey när jag är klar med den. Men efter en stund, eller någon dag, så ser jag bara fel hos den.
Men man ska inte ge upp om man tycker att det är kul. Det är bara att läsa allt man kommer över, lyssna på råd, och testa allt vad man orkar och hinner. Och det är viktigt att man lär sig själva programmet. Att man vet vad verktygen kan göra, och hur de funkar tillsammans. Photoshop är som Anders brukar säga, ett universum.
Så, hur ska man kunna lära sig nåt som är så stort som universum på en dag, eller en vecka??? *s* Nej, det tar tid. Och det är viktigt att man lär sig grunderna. Vilket jag inte direkt har gjort. Men det är nåt jag måste, och ska göra.
Vi får utvecklas i vår egen takt helt enkelt, och ge det tid. Alla är vi barn i början. Och Rom byggdes inte på en dag :)
*asg* ja det var jag kanske *s*
Jösses :O ja borde jag vara förvånad? Nej men ändå är ja aldrig riktigt förberedd på bilden du gjort. De är alltid över mina förväntningar;)
Säger nog som cykelpump, du är en förebild.
//Pia
Tack Puma :) Vad roligt det är att höra att det man gjort är omtyckt. Tack