Vad tror ni pappa säger??
Sitter här och har total idétorka!!! Känns inget kul alls…
Då kom jag på vad jag kunde göra!! Om 10 dagar kommer mina föräldrar hem från en resa. Och då ska pappa få sin livs överraskning!!
Vad har hänt med hans bil???
Eller tror ni han gillar gult? Kanske spar jag det till i påsk *s*
gillar nog den andra mest=P
(nu kommer delen ja hatar , lite kritik >,<) : på den första tycker ja att de blir lite fult me grafitting som går direkt över på motorhuven och de …. ett tips från mej e att bara ha kvar graffitin på sidorna så blir nog bra mkt snyggare , och kanske ge de lite mer färg? och så ser man de e tegelstensmur den har vart målad på =P (do not hate me >,< )
*asg* Näää jag skulle aldrig hata dig för att du ger mig kritik!! Absolut inte, jag tål det. 
Jo, jag vet om det där med tegelstensmönstret. Detta var mer på kul, la inte ner så mycket omsorg på det som jag kanske kunde, eller borde ha gjort.
Men du vet… sånt ser inte min pappa *s*
#3 ja men inte alla som gör de , vill ej få utskällning =P
ne men tegelmönstret såg ja inte förren ja satt o riktigt koncentrera mej , de e lite sak samma , bara de som ja tycker stör mest e att den går över hela bilen =P fast ifs kanske bara e jag som stör mej på de men iaf xD
Inte får du nån utskällning av mig i allafall det kan jag lova *s* Jag tycker att det är bra att man säger vad man tycker. Då är man rak och ärlig. Och här vill ju ingen någon annan något illa, men ibland får man bra kritik och ibland inte så bra… det är så det är. :)
Då blir det extra roligt när man får bra kritik, eller hur?
Ja jag skulle kunna testa och ta bort grejset över motorhuven, och se hur det ser ut. Men det orkar jag inte idag. Håller på med en annan bild nu. Men i morgon kan jag prova. :)
Hm…fast du Mackan, hur ska jag ta bort det? Om du kollar på den gula bilen så ser du att det blir svårt att ta bort det så att det blir snyggt. Jag har liksom ingen linje att följa där.
testa med en lagermask med mjukpensel och ha så att graffitin inte går över de där ljusa på motorhuven om du fattar va ja menar? och kanske ta bort de på taket ? (haha känner mej lite elak >,< xD )
Okey, jag får försöka och se om jag kan :)
första såg lite platt ut, tycker grafittin borde ändra vinkling :P fast vet inte, inte så bra på d.
gilla andra bilden mest :)

tjusig bil - va e de för märke? I vilket fall som helst den skulle jag ta i vilken färg som helst! 
Tack ska ní ha :)
Ja Lajos, den var röd innan jag gav mig på den. Och det är en Mitsubichi 3000.
Han tjatar jämt om att han vill lacka om den, men mamma säger NEJ!! *s*