Mörker
En bild från Sxc.hu som det egentligen inte fanns någon anledning att förändra. Men gjorde det ändå för jag tyckte det var så läckert och lagom trolskt, som jag gillar. :)
Originalet

mycket snyggt gjort =) sett många bilder du har gjort att du har fått speciella efekter. använder du mycket av att ändra färger eller?
Tack ska du ha :)
Jo det är sant, jag jobbar en del med färger.

Mycket snygg blev den Cindy! och ett fint motiv, läckert färgsatt.
Tack Åsa, ja jag gjorde på ett lite annorlunda sätt än jag brukar. Och det funkade bra med denna bilden.
Bilden var dock lite knepig, lite skör kan man säga. Så jag fick softa den delen där trädet är, grenarna var så sköra så det sprack liksom upp runt grenarna, såg inte klokt ut.
Sen fick jag skärpa upp delen under trädet för att få lite liv i bilden.
#6 Tack :)
Ja jag tycker själv om den faktiskt. För en gång skull *s*
Känner man sig helnöjd med något man gjort är det toppen:)med risk att man egoskryter..hihi!!men det är man värd ibland:)
Kan berätta att jag råkade ut för en väldigt kännbart penibel situation,jag plockade i min mors dödsbo"saker",fick upp en rödmålad träslev som var målad med 00 pensel och motivet var en tomte med en havrefång,jag tittade länge på den och beundrade den….den var så skitsnyggt målad…..sedan tog jag och flyttade på tummen och ser mitt namn där
ohh,,host!!
# 8 haha ja där ser man! Va kul!! :)
Nej, jag tycker inte man är ego, eller skrytsam om man är nöjd med något man gjort. Det beror så klart på vad man säger, och hur man uppför sig. Om man tror man är bäst så är man illa ute *s*
Men jag tycker att man ska glädjas och vara glad när man lyckas. Och faktiskt säga till sig själv "Jag kan!! 
Allt är en träningssak. Finns anlaget och intresset så är det enbart träning som gäller. Och självklart blir man lycklig när man lyckas. I allafall jag. :)
Du är jätteduktig på att teckna och måla, och det är nåt du ska vara stolt och glad över. Och får du beröm, så tacka och ta emot den, och förstå att du är väldigt duktig på det du gör. :)
#9 Roligt att du tycker att jag är duktig,har alltid haft svårt att ta positiv kritik,men jag jobbar på det
En orsak till det…är att min djupa inställning ligger i att alla kan,men på sitt sätt,det gäller att komma på vad.
"Folk" har otaliga gånger under en 20-årstid sagt att jag är konstnär,men det har jag aldrig tyckt,förrän jag insåg vad beroende jag var av att skapa
#10 Ja det där med att ta emot positiv kritik är ibland lite knivigt för de flesta tror jag.
För mig är det samma sak, jag jobbar också på det. Och har blivit mycket bättre än vad jag var förr på att hantera det. Att inte kunna ta positiv kritik är ungefär som att tala om för sig själv att "jag är inte bra, eller jag är inte lika bra"
Och det är ju helt galet, vi är alla bra på nåt! Kan man ta positiv kritik på rätt sätt så växer man i sin uppgift tror jag. Man får ännu mer energi och positiv anda i det man gör.
Och har man ett beroende, som du kallar det. Ja då betyder det ju bara en sak… att det är din grej helt enkelt. Och du är bra på det. 
Det är väldigt kul här inne på forumet. För man ser allas olika stilar. Alla här gillar bildredigering. Men alla har sin egen stil. Och det är helt underbart kul!
#11 Jag tycker också det är jätteroligt med allas olika stilar,jag tycker vi alla är så duktiga här på iFokus..hehe!!),visst..det behöver ju inte betyda att det är ens egen stil,(att man vill ha det uppsatt på egen vägg,så att säga)men man ser det potentiella i de olika bilderna man får se här
Absolut, och det är det som är kul :)