Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettphotoshop-nybörjare
Läst 284 ggr
Nemii
0

Lite fantasy inspirerat

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag älskar fantasybilder och kände för att göra något i den stilen. Vet inte riktigt om jag blev nöjd. Men vad tycker ni? Papperskorgen?

Före

Nemii
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Efter

heliotropes
0

Vilka härliga färger!!!:))Tycker att den blev störtskön:))

Eva // medarbetare på Perser

Cindy-
0

Nej, inte papperskorgen! Den blev läcker! Glad

Nemii
0

Hehe, tackartackar så mycket :)

bapsan
0

Absolut inte nåt för papperspellen, den är super fin :)

asakall
0

Jätteläcker!!!

Emely
0

T o m papperskorgen tycker det är en grym bild och vill absolut inte ha den i magen!

Jättehärlig, vilken stämning, wowfaktor :) Grymt jobbat! (Om du lägger den på Flickr får du säga till, den är klart en favorit!)

Bullan
0

Jättefin bild!!!

#7 vad är Flickr för något???

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Emely
0

Flickr.com är en… internationell foto-community får man väl kalla det, där man visar upp sina bilder (eller använder som fotoalbum i många fall). Låter du bilderna vara publika, postar dem i en relevant grupp och du har gjort något bra så är chansen stor att du får mycket kommentarer på dina bilder. Det finns många helt fantastiska fotografer och redigerare som använder Flickr så inspirationsfaktorn är skyhög om man letar runt lite! (Kolla in här på mina favoriter.) Rekommenderas varmt.

För att inte bara hi-jacka Nemiis tråd med mer Flickr-babbel från mig så noterade jag precis när jag satt och njöt av din bild igen Nemii, att skuggan från draken känns liiite granna felplacerad. Jag skulle vilja ha den lite större och lite längre fram. Vad tror du?

Nemii
0

Wow, va snälla ni är! tack! ^^

#7 Ska kolla in hemsidan, tack för tipset :)

#9 Ja du, det har du nog rätt i. Ska försöka fixa till det! Ingen mer liten detalj som skulle behöva filas på? :)

Emely
0

Nej, sen är det perfekt :)

Nemii
0

Hehe okej. tack ^^