Skräddare
För omväxlings skull så har jag dämpat färgerna på en bild istället för tvärtom som är det vanliga för mig :)
En bild från Sxc.hu. Jobbat med skugga och efterbelys. Övertoningskarta för att göra den svartvit och sen tog jag försiktigt fram färgerna till en ljus nyans.
Originalbild
Ja, den blev riktig bra tycker jag. Bra jobbat!
Tack va kul att den blev okey, var lite osäker på färgerna. Men det är originalfotots egna färger fast jag har tunnat ut dom ganska mycket.

Åååå vad fint Cindy!!! Förstår inte hur du gör,,du är verkligen mästerlig!! Mycket fina och välstämda färger blev det! :)
Tack Åsa! Vad glad jag blir. Trodde inte nån skulle gilla den, att färgerna blev för bleka.
Men det var tvätom, hittills tycker alla om den ;)
Jag vill bli lika duktig sig du!
#7 Ja det är verkligen jätteroligt! Man blir så glad när man lyckas med en bild. :)
Lika duktig som jag!? Åh tack det var gulligt sagt av dig. Men jag är inte så duktig, tycker jag inte själv i allafall. Jag har så mycket att lära. Och du ska veta att jag är verkligen superdålig på vissa moment *s*
#9 :) Ingen kan vara helt perfekt. Det finns alltid nåt att lära.
#10 Exakt, så är det. :) Och man lär sig nya saker hela tiden. Men som du säger ingen är perfekt. :)

Tack för den fina bilden - originalet blev jag sjösjuk av hehe - signalblå kofta o skrikig popceris turban! Huga, de e så man bler mörkrädd
haha, ja den var lite för skrikig kanske *s*