Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettshow-off-före-efter
Läst 373 ggr
Cindy-
0

Skräddare

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

För omväxlings skull så har jag dämpat färgerna på en bild istället för tvärtom som är det vanliga för mig :)

En bild från Sxc.hu. Jobbat med skugga och efterbelys. Övertoningskarta för att göra den svartvit och sen tog jag försiktigt fram färgerna till en ljus nyans.

Originalbild

Cindy-
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
[Linsenhejhej]
0

Ja, den blev riktig bra tycker jag. Bra jobbat!

heliotropes
0

Den här tyckte jag om,den blev "vilsam" åt ögat:) och färgerna härliga:)man uppfattar allt i bilden,så att säga:)

Eva // medarbetare på Perser

Cindy-
0

Tack va kul att den blev okey, var lite osäker på färgerna. Men det är originalfotots egna färger fast jag har tunnat ut dom ganska mycket.

asakall
0

Åååå vad fint Cindy!!! Förstår inte hur du gör,,du är verkligen mästerlig!! Mycket fina och välstämda färger blev det! :)

Cindy-
0

Tack Åsa! Vad glad jag blir. Trodde inte nån skulle gilla den, att färgerna blev för bleka.

[Linsenhejhej]
0

Men det var tvätom, hittills tycker alla om den ;)

[Linsenhejhej]
0

Jag vill bli lika duktig sig du!

Cindy-
0

#7 Ja det är verkligen jätteroligt! Man blir så glad när man lyckas med en bild. :)

Lika duktig som jag!? Åh tack det var gulligt sagt av dig. Men jag är inte så duktig, tycker jag inte själv i allafall. Jag har så mycket att lära. Och du ska veta att jag är verkligen superdålig på vissa moment *s*

[Linsenhejhej]
0

#9 :) Ingen kan vara helt perfekt. Det finns alltid nåt att lära.

Cindy-
0

#10 Exakt, så är det. :) Och man lär sig nya saker hela tiden. Men som du säger ingen är perfekt. :)

LajosT
0

Tack för den fina bilden - originalet blev jag sjösjuk av hehe - signalblå kofta o skrikig popceris turban! Huga, de e så man bler mörkräddSkrattande

Cindy-
0

haha, ja den var lite för skrikig kanske *s*