Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettfotomanipulation
Läst 320 ggr
Phobic
0

Icy Playground.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Feedback behövs alltid.
När jag jobbade med denna bild försökte jag få till en lite isig känsla, samtidigt som jag ville behålla min vän någorlunda naturlig.
Lyckades jag?

Före> Efter

Phobic
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Såg att jag råkade lägga upp en förminskad version, så här kommer en större av den färdiga bilden.

Cindy-
0

Snyggt! Tycker du har fått fram härliga isiga färger. Och din vän ser väldigt bra redigerad ut tycker jag.

Phobic
0

Tack så jättemycket! :)

LajosT
0

Va det meningen att stolpen bakom skulle se ut som om den sticker upp hans huvud? I vilket fall som helst tycker jag att det gör honom mer spännande - lite mer utomjordlig! Jag tycker att bägge bilderna e bra men i den isiga bilden kanske man kan få föreslå en variant där du sparat hans röda lugg? Som en klick värme mitt i allt det kalla…

Cool

AndersT
0

Det är en riktigt snygg redigering av färgerna i bilden, gillar den mycket. Stolpen stör en del tycker jag. Och färgerna i håret skulle du kunna ha behållt som #4 påpekar.

Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom

Phobic
0

#4 & #5: Ah, stolpen har jag faktiskt inte tänkt på. Det stämmer att man blir lite "blind" när det gäller ens egna bilder. Då är det bra att feedback finns. :)

Jag ska testa att ta tillbaka lite av det röda i håret, så får vi se hur det blir.

Tack så mycket för svaren! :D