Modesty Blaise
Modesty B är verkligen en av mina stora favoriter. Jag har använt henne flitigt genom åren, b.l.a på tryck till t-shirts, som jag målade med textilfärger, och gav bort i present! Nu ville jag göra ett försök och rita henne på Wacombrädan,,så här blev mitt resultat! Nu visste jag inte under vilken rubrik jag skulle posta,,så det fick bli så här!
nice =)
Det blev bara hur snyggt som helst!!! 

Tack ska ni ha! Det är väldigt roligt att rita på brädan, men som allt nytt, så får man öva lite. Men jag måste säga att det är förvånandsvärt enkelt/lättsamt/smidigt.
Använder mig nu av pennan istället för musen till allt datorarbete, smidigt, enkelt, känns bekvämt med en tunn penna istället för en klumpig mus! Den här var minst lika trevlig och rolig som jag hade förväntat mig,,innan jag provat!
Rekommenderar den varmt, till alla som gillar att rita, skriva, redigera. Kul också att kunna skriva i dokumenten, eller skriva ett personligt brev/kort, med sin egen handstil.
Ja det verkar jättekul Åsa! Kul att du fick en sådan rolig och användbar julklapp!! :)
(har flera kassar undanlagda:)))