I AM WHATCHING YOU ^^
Jättefin tycker jag!! 
TACK CINDY ^^

jätte fin :) fast synd att du hade såndär 'sömntuta' i ögat :p
( om du fattar vad jag menar xD )
haha aj då, tänkte jag inte ens på XD
Fin bild förutom "sömntutan" , och stavningen.
nemen stavningen är väl rätt :O
Nej, det stavas Iam watching you. Du har skrivit whatching.
#7 om vi ska va petiga på stavning här så heter de väll i am och inte iam för isf blire i'm x)

Och om vi ska vara ännu mer petiga så stavas alltid "I" med stor bokstav.
lol.
#9 så man ska skriva where was I ? ;)
#10, ?

ajm dånt spik inglish så de så! me de sagt - hade sådana vackra ögon spanat på mig - helt ok! Kanonfin bild tycker jag å den s.k. sömntutan tar du ju bort i ett nafs i PS ( i verkliga livet hade jag inte ens lagt märke till det! hihi)

Tala om ögonblicksbild! Lyckad.

Oavsett vart i meningen så är alltid I stort. Precis som med namn. Fast å andra sidan så är det mindre viktigt, en engelsman borde ju förstå en oavsett om man skriver Alice eller Marcus oavsett om man skrivit det med stor eller liten bokstav :P
#12 På foton så lägger man märke till mycket mer än i verkliga livet. Oavsett om det handlar om en sömntuta eller ett par extra kilo på fel ställe :P
För o kommentera din bild btw .. :) Tycker bilden är jättefin =) Om du photoshopar bort sömntutan (som jag förresten inte ens la märke till förrän nån skrev det) o ändrar stavningen så är den riktigt cool :)
Jätte fin bild, som sagt redigera bara bort "sömntutan" och ändrar stavningen så blir de jättebra`:
Jätte fin bild, som sagt redigera bara bort "sömntutan" och ändrar stavningen så blir de jättebra
Jätte fin bild, som sagt redigera bara bort "sömntutan" och ändrar stavningen så blir de jättebra :)