Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettfotomanipulation
Läst 475 ggr
[Julliz93]
0

I AM WHATCHING YOU ^^

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad tycks? Tog lite fina bilder idag, det här är ett ex. XD

Det är lite suddigt i ögongloben, men hade inte lust att ändra när jag satt ihop lagrena. men annars då?

Cindy-
0

Jättefin tycker jag!! Glad

[Julliz93]
0

TACK CINDY ^^

gogogo
0

jätte fin :) fast synd att du hade såndär 'sömntuta' i ögat :p

( om du fattar vad jag menar xD )

[Julliz93]
0

haha aj då, tänkte jag inte ens på XD

L1ll4n
0

Fin bild förutom "sömntutan"  , och stavningen.

[Julliz93]
0

nemen stavningen är väl rätt :O

L1ll4n
0

Nej, det stavas Iam watching you. Du har skrivit whatching.

Mackan1000
0

#7 om vi ska va petiga på stavning här så heter de väll i am och inte iam för isf blire i'm x)

Icecold Angel
0

Och om vi ska vara ännu mer petiga så stavas alltid "I" med stor bokstav.

lol.

Mackan1000
0

#9 så man ska skriva where was I ? ;)

Taci
0

#10, ?

LajosT
0

ajm dånt spik inglish så de så! me de sagt - hade sådana vackra ögon spanat på mig - helt ok! Kanonfin bild tycker jag å den s.k. sömntutan tar du ju bort i ett nafs i PS ( i verkliga livet hade jag inte ens lagt märke till det! hihi)

GunnarO
0

Tala om ögonblicksbild! Lyckad.

Icecold Angel
0

Oavsett vart i meningen så är alltid I stort. Precis som med namn. Fast å andra sidan så är det mindre viktigt, en engelsman borde ju förstå en oavsett om man skriver Alice eller Marcus oavsett om man skrivit det med stor eller liten bokstav :P

#12 På foton så lägger man märke till mycket mer än i verkliga livet. Oavsett om det handlar om en sömntuta eller ett par extra kilo på fel ställe :P

Taci
0

För o kommentera din bild btw .. :) Tycker bilden är jättefin =) Om du photoshopar bort sömntutan (som jag förresten inte ens la märke till förrän nån skrev det) o ändrar stavningen så är den riktigt cool :)

Karkkainen
0

Jätte fin bild, som sagt redigera bara bort "sömntutan" och ändrar stavningen så blir de jättebra`:

Karkkainen
0

Jätte fin bild, som sagt redigera bara bort "sömntutan" och ändrar stavningen så blir de jättebra

Karkkainen
0

Jätte fin bild, som sagt redigera bara bort "sömntutan" och ändrar stavningen så blir de jättebra :)