Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettphotoshop-avancerad
Läst 455 ggr
Icecold Angel
0

Digital Painting - Jake is...

Klicka här för en bild som jag precis publicerade på DA

Hm… Digital painting igen av mig… MED wacombräda den här gången :3

referens/tröjan (som är samma bild fast blurrad, eftersom att jag är för lat… halsduken är dock gjord av mig, även om den finns i bilden):
www.sxc.hu

Mamma gick bersekargång på mig när hon hörde att pappa tyckte att munnen var för tejjig - och sedan på skuggorna i andsiktet and so on… (mamma har gått på olika konstutbildningar) så om den inte är bra nu så har jag tillbringat en halvtimma i onödan med att fråga morsan om det är "bra nog nu?" :/

Fast morsan är duktig :D så som det såg ut innan var verkligen fruktansvärt, gissar att mammor kan vara bra till mycket :3

Äger duger suger?

Cindy-
0

Wow! Den är superDuperSnygg! Glad

Mackan1000
0

snyggt

heliotropes
0

Säger som Mackan…Snyggt!!:)

Eva // medarbetare på Perser

Greenchen
0

=o

Håret… omg vilket pill! Jättefin!

Icecold Angel
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#4 Håret var roligast att göra :3

:) va kul att ni tyckte om den :P

Publicerade den på en annan sida :/ dom där bara: "Mer skuggor! Bättre läppform! För små ögon!"

Om man säger så här: Det som de säger är det som jag kämpat mest med :/

----------->
så såg den ut innan morsan kom och hjälpte mig :P tycker iaf att det är stor skillnad :P

Cindy-
0

Alltså om du tänker ändra nåt på bilden så rör inte ögonen. Jag tycker att de små ögonen är jättecharmiga och jättefina precis som de är!!

Du ska själv vara nöjd med bilden, det finns massor med olika åsikter om en bild. Och man kan inte tillfredsställa allas önskningar. :)

När man får kritik så kan man få upp ögonen för vissa saker som man inte tänkt på tidigare i sin bild. Det är jättebra. Och då kan man rätta till det. Men i slutänden är det DU som ska vara nöjd med den. Det är din bild, du har gjort den. Och du har gjort den väldigt bra tycker jag.