Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettshow-off-före-efter
Läst 1354 ggr
Cindy-
0

Gnällbänken!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Måste bara lägga in den här innan jag stänger ner för ikväll.

Blev så full i skratt när jag såg bilden. Kunde nästan höra det tjattrande missnöjet två kvinnor emellan. *s*

Bilden är från sxc.hu.

Cindy-
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Efter lite justeringar.

piahs
0

haha otrolig bra bild, Ser ut som skvallertanterna här i byn med minerna och allt !!

Cindy-
0

#2  haha, ja de ser lite sura ut tycker jag *s*

fotokrafs
0

Haha.. vilken rolig bild du hittat.
Gillade verkligen tanten till höger, hon till vänster skrämmer mig mer.. Fundersam

Cindy-
0

#4 Exakt, hon till höger ser mäktigt uttråkad och likgiltig ut tycker jag *s*

asakall
0

Riktigt cool bild,,,kul med lite annorlunda motiv,,ja så där ser man väl ut om några år,,, *s* gillar när du får till skärpan på det där viset!

Spraycanstories
0

fasiken, jag vill också kunna få mina bilder exakt som den där.

Jag fattar inte hur ni lyckas!!! Hur gör man?! vad har du för program?! gaah, har lust att slita av mig håret snart :P

Cindy-
0

Jag har photoshop CS3

Den där bilden har jag jobbet en del med i Camera Raw först innan jag gjorde redigeringar inne i Photoshop.

asakall
0

Cindy! Dags för en ny tut,,snart?? Hoppas på att få lite ledtrådar till hur du går tillväga. :) med dom här bildjusteringarna du får till såå bra!

Cindy-
0

Åsa du har väl Camera Raw?

Om du kollar i min tråd Väderkvarnen. Sista bilden jag la in där på några hus. Den har jag justerat i Camera Raw först. Och sedan lite skugga/högdager. Men jag har varit väldigt försiktig på båda ställena så att det inte ska bli för mycket. Men där kan du se att bilden påminner om denna i den här tråden.

Har du inte Camera Raw så går det ofta bra med bara skugga/högdager.

asakall
0

Ok Tack Cindy!! Får prova på det så småningom :)