Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettfotomanipulation
Läst 1151 ggr
piahs
0

Skrotbilar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Efter att ha sett Cindy´s fina bild på skrotbilden där hon visade hur man gjorde en sån bild så ville jag själv ut och fota skrotbilar och bildbehandla…. så hela förmiddagen idag har gått åt att leta skrotbilar och annat kul och så här blev bilden.. tyvärr hitta jag inte nån som stod så fritt att jag kunde byta himmel, känns som om det var för mycket träd i vägen här men men! jag gillar bilderna iallafall , vad tycker ni? här kommer en förebild i allafall

piahs
0

efter

piahs
0

och ännu en annan skrotbil som lågt halvdränkt i en bäck

[Linsenhejhej]
0

Bra jobbat :) Snyggt

Cindy-
0

wow vilka härliga bilder du har fotat!! Snygg redigering! :)

Fridoliin
0

skitsnyggt :D

/Frida

Medarbetare på Sång.ifokus.

Stå på dig, annars gör någon annan det.

piahs
0

Tack så jättemycket alla! vad kul att ni gillade bilderna!

piahs
0

jag slänger in en skrotbil till! Ja huset i bakgrunden är inte bättre håller på att rasa in! men här kommer en förebild

piahs
0

Och en efterbild, Jag gillar den gröna färgen i bilen "

Cindy-
0

#8 WOW det blev en färgsprakande bild! Men otroligt bra tycker jag! Själv vågar jag inte mig på sådana färger, men den var verkligen superfräck tycker jag!

piahs
0

Tack Cindy. kul att du gillar bilden, innan var jag också väldigt försiktig med färger och gillade svartvita bilder , men nu så gillar jag att leka med färger och se vad som kan bli av det och japp inte så tokigt alltid ( men massor av slängda bilder finns det ju såklart oxå *S* )

Cindy-
0

#10 Jodå, papperskorgen brukar svämma över ibland här också*s*