Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettfotomanipulation
Läst 392 ggr
asakall
0

Heart/poem

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vet inte riktigt vad jag ska kalla den här bilden, får väl bli :Heart, då efter dikten,, som jag tyckte om texten på, har inte skrivit den själv! Montage av 3 bilder fr Sxc.hu

Cindy-
0

Fin text, fin bildidé. Bilden stämmer fint in med texten.

Vad jag inte riktigt får ihop, det är flickan och det övriga. Har tittat på bilden flera gånger för att ge en rätt och riktig kommentar om bilden. Och det jag känner är att flickan är lite fel. Istället för att se drömmande, eller önskande ut, så ser det ut som hon njuter på nåt sätt.

Det är min känsla av flickan. Men vi uppfattar ju saker olika.

Annars tycker jag att bilden har ett fint budskap. Och du har gjort monteringen av de tre bilderna galant tycker jag. :)

asakall
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack Cindy! Spännande att höra hur du uppfattar bilden, och visst har du rätt i att hon njuter, var svårt att hitta någon bild med ett lite drömmande/tänkande uttryck (hon sitter i skumbadet) i originalbilden *s* Tanken var att hon sitter och funderar/längtar, och hennes hjärta tillhör hennes "vän" därav symbolen!

Kul att du tycker montaget ser ok ut. Jag tycker det här med bildtolkning är väldigt spännande. Skulle önska att fler här, gav lite längre tolkningar/synpunkter på dom fina bilder som finns att se här inne på forumet! Det är alltid roligt när någon ger sin egen syn på en bild.

Gjorde en bild till med samma tjej! Kallar den dagdröm, vet inte om jag lyckats med budskapet, men lägger upp den här i samma tråd iaf! :)

Cindy-
0

haha jasså hon ligger i skumbad på originalet! Ja då förstår jag att hon njuter *s*

Ja det här var en vacker somrig bild du gjort. Kul med ramen. Du har gott om fantasi :) Bilden är fin, men jag har samma uppfattning om flickan *s* Hon ser faktiskt mer trånande ut än drömmande *s*

Eller är det bara jag som är knäpp?? *asg*

asakall
0

Nähädå,,såklart man ska säga vad man tycker, får försöka hitta någon annan bild med det uttryck jag vill ha :)

Cindy-
0

Ja ibland är det svåra just att hitta rätt bilder. Men det kommer säkert fler kommentarer. Och det kanske bara är jag som känner så för flickan. :) Det är ju så olika hur vi ser saker och ting.