Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettshow-off-före-efter
Läst 701 ggr
Zabbio
0

Vilken blev bäst? (redigerad teckning)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Redigerade en teckning jag ritat idag, jag tycker nämligen inte att blyertsteckningar ser bra ut på skärmen. (Inte mina iaf..>_>)

Meen.. vet inte hur nöjd jag är.. vilket är egentligen bäst?

Orginalet:

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

Zabbio
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Och efter:

Cindy-
0

Ja du, helt klart gillar jag din redigerade bild. Tycker den var mäktig på nåt sätt. Supersnygg!!

Zabbio
0

Tack! :D

Tycker det är så svårt med blyerts. >< De blir så korniga..om man inte förminskar dem till ingenting..>_>

Rozzy
0

Fint, vilket program har du använt?

heliotropes
0

Tycker att båda är lika snygga..en och var på sitt vis.Men visst är det extra kul att sätta färg på en teckning.Riktigt snygg färgläggning av hästen:)

Eva // medarbetare på Perser

AndersT
0

Det här är riktigt snyggt! Du  har talang för teckning……är imponerad!!!

Finfin teckning som du färgsatt på ett finfint sätt :)

Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom

asakall
0

Underbart vackert, och noggrant tecknad! Mycket snyggt färgsatt, ser nästan ut som en bronsstaty i blänket över nosenryggen! Det här ska du vara riktigt nöjd med, kanonbra jobbat!

nobsan
0

Båda var otroligt bra. Men den senare fastnade jag nog för. Du har talang.

Zabbio
0

# 4 Photoshop. :)

#5 Tack! :D

#6 Tack, tack. ^__^ Sysslar mer med att måla i PS än att redigera. x)

#7 Bronsstaty tänkte jag aldrig på, men nu när du säger det så.. :P 

#8 Tackar! 

(Det är lite svårt att svara på så många komplimanger, tack känns så futtigt x)

fotokrafs
0

Wow! Gillar båda..

Tom
0

Den redigerade bilden var verkligen bra! Men jag skulle skippa den tonade ramen/bakgrunden och istället göra en homogen bakgrund. Hästhuvudet är alldeles för bra för att 'döljas' med sådana billiga effekter.

Tom

Zabbio
0

Tycker det ser för platt ut med enkelfärgad bakgrund (tror det är vad du menade?)

Men tack! :D Det är ju verkligen en komplimang :)