Prärien
Två bilder från Sxc.hu
Ett försök att pigga upp den här originalbilden.
Har använt mig av två bilder.
Originalbilder
Och en till i svart-vitt. Jag är väldigt förtjust i svart-vita bilder.

Gud va häftigt!! sånt vill jag också kunna göra :P hihi
:O jag är FÖRÄLSKAD!
båda var jättefina, men den i färg.. herre herre gud.
det är lätt den vackraste bilden jag någonsin har sett.
Du äger.
Oj!! Tyckte du om den? Va roligt!!! 
nej jag älskade den :D
Ja jag blir glatt överraskad!! 

U N D E R B A R A bilder! vet inte vad jag ska säga, grymt!

Mycket tjusigt bägge varianterna. Skulle dui kunna tänka dig att gör en i färg utan de sista fyra fåglarna från vänster (dom ser ut som pelikaner döma av deras näbbar(!?) eller e de jag som behöver nya glasögon *s*)… 
haha ser dom ut som pelikaner?? Tror du att det är det? Jag har ingen aning faktiskt vad det är för fåglar. Älskar dom där fåglarna, dom är med lite överallt *s*
Sitter just nu också med en bild med dessa fåglar *asg* Jisses!!!
Riktigt bra.
Jag tycker nog bäst om den svartvita. Den är så härligt enkel och lätt att se på. Så klar, och disciplinerad på nåt sätt. Blommornas snirklande strån gör en härlig effekt. Att både förgrunden och mitten är knivskarpa blir lite roligt. Hela bilden känns lite absurd (på ett bra sätt förstås). Lite monty python-känsla. Bilden har vissa surrealistiska kvaliteter, skulle du lägga till några mjuka klockor skulle det vara Salvador Dali upp i dagen :)
#11 Tack 
Roligt att ni gillar just den här bilden, trodde nämligen inte att den va nåt att ha. *s*
du har inte möjligtvis en större variant i den i färg? typ 1280*1024? så man kunde ha som bakgrund. Bara om du vill alltså!
Visst, självklart!