Little duck
En bild från Sxc.hu
Gjorde en egen textur och la över bilden. Ökade bilden uppåt och la där på en himmel som jag också gjorde själv.
Använde mig av färgjusteringar, Övertoning 2 ggr, skugga-högdager osv.
När jag var färdig kände jag att det fattades något. Då la jag dit det som syns i horisonten. Det kommer också från en stockbild från sxc.hu Och då försvann min himmel *s*
Originalbild
Underbar som vanligt Cindy.
MVH Sofia
Medarbetare Akvariefisk.ifokus
Tack Sofia 
Hur går det med kloningen?
Kul att du frågar, Jag ändrar om inställningarna och fortsätter knåpa på =) Ibland blir det jättebra (engligt mig) Och ibland mindre bra. Men jag ger inte upp.
Men nu ska vi inte prata om mig =) Åter till din underbara and/anka =)
MVH Sofia
Medarbetare Akvariefisk.ifokus
Okey, ja det är inte helt lätt faktiskt. Men övning ger färdighet :) Så knåpa på *s*
Men tänk på att om det gäller stora ytor så strunta i kloning. Försök istället då att göra som jag beskrev i din tråd. Klippa och klistra :)
Ja tack :) Jättekul att du gillar den.
ser ut som en riktigt konstvärk! ^^
#6 Tack, ja den bilden var rolig att jobba med.

Den här blev verkligen lyckad, jättefina färger och ett fint ljus, format, och ram likaså! En toppenbild till, Cindy! Den kommer verkligen till sin rätt på h-sidan :)
Tack Åsa :) Kul att höra!!
Jodå, den lilla ligger redan på hemsan *s*
Jätteläcker. Skulle jag kunna tänka mig som stor tavla i canvas.
//Pia
Jättefin!!!

oj jag verkar ha misssat denna här :)
#12 Ja man hinner inte med allt :) Men jag misstänkte nästan att du hade missat den med tanke på kommentaren på DA.

Ah, huvudsaken e att jag hann ifatt ankan :)
*asg* exakt!!! 
Nä nu är det dags att stänga ögonen för ikväll. Säger natti till alla som är vakna! :)