Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettpainter
Läst 1089 ggr
Rozzy
0

Endast manupilerat i painter

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tycker det vore kul att se lite fler bilder här inne, har inte ni några också?

Jag lägger ut de som är helt utgångsläge ett foto. Nu har inte jobbat i programmet på ett bra tag när det gäller fotografi, men ville ta mig an par olika stilar och lära mig mer av vad painter har att ge. Det var även därför jag bestämde mig för att göra alla "månadens bilder" i detta programmet.

Rozzy
0

Här kommer nästa bild, den är även den tillkladdad i painter. Ska nämna det att båda bilderna är målade i endast ett lager en spontan på målning och jag har tagit tillvara på fotots egna färger och inte använt några klonings funktioner.

Nu vill jag även tacka min goda vän Rojne Karlsson en fotoreseguru för att jag har fått använda hans bilder att inspireras och utgå från. Han är även tillfrågad i detta sammanhang och det är för att jag vill visa orginal bilderna så ni kan se hur de såg ut innan.

Rozzy
0

Här kommer Rojnes orginalbilder:

Rozzy
0

En till:

Cindy-
0

Väldigt snyggt. Jag gillar båda redigeringarna.

Rozzy
0

Tack !

fotokrafs
0

Jupp du har fått till målningar av korten :-)
Gillas!

Rozzy
0

Ja det var ju målad stil, men i bland vill man ha kvar fotokänslan litegrann så jag ska prova detta nästa gång. Fast det blir inte lätt programmer heter ju painter så man får vara försiktig för det är kul att måla och vips så är fotot borta!

Fridoliin
0

wow :O verkligen snyggt

/Frida

Medarbetare på Sång.ifokus.

Stå på dig, annars gör någon annan det.

Rozzy
0

Tack!