Paradise
En fantasy-bild med stockar från DA
Har gjort denna lite annorlunda i färger mot vad jag annars brukar.
Friläggning, montage av hår - träd - bi - fjäril - blommor - gräs - flickan och fågeln.
hmmm när hinner du sova Cindy?? *S* men ännu en underbar bild. du e så otrolig duktig. hur e det med stockbilderna på DA sidan. kostar de eller man kan välja fritt när man är medlemm eller hur fungerar det. inte för jag tänker försöka göra nån sån bild som du gör … det kommer jag aldrig att klara. är bara lite nyfiken…. Ett litet tips bara nu när du har så många fantastiskt fina bilder. Gör en egen bok med alla dina bilder. har själv gjort 4 st och det är en himla skön känsla att sitta och bläddra i sin egen bok med sina egna bilder. och en bok med dina bilder säger bara wow…. mvh pia
Nä stockarna kostar inget. Men man måste vara medlem.
Alla har i stort sett samma regler för sina stockar, men det kan skilja något, så man får läsa dom för varje ny grej man tar. Men i regel så har alla samma bestämmelser att bilden inte får läggas utanför Deviantart. Vill man det så måste man fråga alla olika stockägare. Att den inte får säljas osv…
Man måste länka tillbaka till stockägarna och man måste skicka sin bild till alla stockägarna så att dom kan se den.
Hinner sova? nää jag satt faktiskt uppe till två i natt. Inte klokt!!! Men kväll blir det inte sent. :)