Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettredigerare-sökes-endast-medlemmar
Läst 481 ggr
Solaika
0

Ni som är så duktiga

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har fått i uppdrag att komma på designförslag till sambons chefs nya lastbil.. jag har en idé i huvudet.. men jag har INGEN aning om hur jag ska få ner det snyggt på papper så de förstår vad jag menar. Jag är helt värdelös på bildredigering.. jag har dessutom inget bra program att använda just nu.

Jag lägger upp lite bilder o försöker förklara vad jag menar.

Bilen kommer att vara helt vit, både hytt, skåp och släp. Jag hittade dock ingen bild på ett sånt ekipage.
Jag är ute efter ett band i guld som ser relativt mjukt ut som startar i kanterna på grillen och går upp över dörren för att gå över i volvologgan ungefär som den svarta ringen sitter på bilderna, den ska alltså sitta både på hytten och skåpet. Volvologgan ska sen gå ut i flames som går bakåt över skåpet mot bakdörrarna. Allt i guld. Typ den guld som ni kan se på benet på bilden.

I fönstret där de vita sträcken är vill jag ha nån snygg tribal i vitt eller svart.

Vore kalas om nån har lust att fippla ihop en snygg logga som passar bra ihop med resten av mönstret på bilen. Företaget heter Västerås Bilfrakt AB. Telefonnumret ska vara med oxå men det kan jag inte just nu.

Fråga gärna om det är nåt jag är otydlig med. Vore enormt tacksam om nån vill hjälpa mig.

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

Solaika
0

Bild utan tillägg

Does it become a walk?

/Ida

Solaika
0

Bild utan tillägg

Does it become a walk?

/Ida

Solaika
0

Bild utan tillägg

Does it become a walk?

/Ida

Solaika
0

Bild utan tillägg

Does it become a walk?

/Ida

Cindy-
0

Ni som är intresserade av att hjälpa Solaika hör av er till henne via hennes profil. Tråden låses enligt våra regler.

Inlägget är låst för nya kommentarer