Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettwip-work-in-progress
Läst 1540 ggr
Essgarde
0

Pojke och get

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tog den här bilden på Kolmårdens djurpark, men var inte helt nöjd med den. Så jag redigerade den lite^^ Här är den redigerade bilden, vad tyx?

MVH Fredrika

Essgarde
0

Här är orginalet

AndersT
0

Bilden är riktigt fin, mne på min skärm blir det för mkt svart mot svart vid getens huvud. Gilalr den som sagt annars

Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom

[Wriiist]
0

jag ser knappt geten? Ledsen

IngelaS
0

Det är en snygg effekt du gjort på bilden Fredrika men den är en aning mörk, prova att ljusa upp den lite så blir det bättre

Mvh Ingela

Kaj
0

Är det inte bilden i andra inlägget (som du kallar orginalet) som du fixat till?

Essgarde
0

Okej, tack alla! På min skärm är den inte så mörk, men har ljusat upp den iaf. Hoppas ni tycker den är bättre

Essgarde
0

#5, nope, är den så dålig…?

AndersT
0

Bilden är bra, tyvärr funkar inte ett svart djur mot en svart bakgrund, inte i denna bilden iaf.  jag vet inte om det beror på att pojken och geten inte har något att kontrastera mot, men bilden funkar inte för mig som den ser ut. Ett tips kan vara att försöka klona bort människobenet i bakgrunden och se om det blir  bättre. Som jag sa innan det är en bild jag gillar och hoppas du får till det :)

Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom

Essgarde
0

Ne, jag måste säga att jag inte är nöjd med den alls nu när jag ljusade upp den. Den första bilden är inte så mörk på min skärm, så tycker den är bättre. Jaja, bättre lycka nästa gång…

Mandizza
0

Jättefin :) Men dom mörka detaljerna på geten ''smälter'' ihop med bakgrunden så det går ju som sagt fortfarande att göra den bättre men jag gillar den Flört

Essgarde
0

okej, tackar! Tror dock jag ger upp bilden nu ^^

[Wriiist]
0

pojken ser lite inklistrad ut….. (sen som vanligt XD)

Essgarde
0

haha känns värt o kommentera den här nu, de va ju hundra år sen XD lr ja de känns som de iaf, har lärt mig massor sen dess. så ja, den e jättekass helt enkelt

[Wriiist]
0

he he XD ja vet… men va tvungen vet du XD

Icecold Angel
0

#0 Måste bara säga att jag skulle vilja se pojkens andsikte mer ihopsmält med det svarta för en mer naturlig effekt.

(som det var med geten)

Förlåt mig… Jag tycker att det är snyggt med mörka bilder :/