The little human thng
Ja det här blev en liten fantasy bild.
Det blev inte alls som jag tänkt. För jag hade tänkt göra en helt annan bild. Men då jag inte fick till det ordentligt, så fortsatte jag att leka lite med denna.
Och resultatet blev så här. Alla stockar från DA utom maskrosen som är från Sxc.hu
http://dezzan.deviantart.com/art/The-little-human-thing-78041465

Det skulle vara kul om du visade lite steg för steg hur du gör dina bilder - de är fantastiska :D
Ja steg för steg hur jag gör skulle bli väldigt många steg *s* Det skulle inte gå. Jag trixar ju en hel del fram och tillbaka. Och jag gör lite olika beroende på vad det är för bild.

Men kanske inte helt varje steg utan tex 4 bilder på lite olika stadier i bildens utvecklig :)
Ja jag ska se vad jag kan hitta på :)
Jag kan försöka göra nåt av någon av de senaste bilderna, dom ligger färskast i minnet. :)

Åh så spännande - ser fram emot att se *:D

Cindy du kan ju ta en en skärmdump av lagerpaletten, det ger ju ett litet hum om vad som är gjort, sedan bara tillägga vilka blandningslägen du har använt för de respektive lagren. Ett snabbt sätt för dig att förklara och ett sätt för oss att lära oss och få fler idéer utav dig.
#6 Ja det går nog inte, inte om jag ska ta någon av mina redan gjorda bilder…du vet min lagerpalett är huller om buller. Där ligger inte lagrerna i ordning. Efterssom jag gör montage. Tex en kjol med 40 fjädrar ett lager för varje fjäder *asg* Eller när jag ska ha in en massa grejor i ett hår tex då ligger vissa lager under håret och vissa över.
Såg du min lagerpalett så skulle du förmodligen skratta dig trött *s* Visserligen är jag duktig och skriver på varje lager så jag hittar tillbaka när jag ska justera. :) Och det är väl tur det. *s*
Nä det går tyvärr inte. Jag får ta de stora sakerna, resten får jag skriva om. Alltså vad jag har gjort. Men jag ska se vad jag kan göra.