Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettfotomanipulation
Läst 492 ggr
Cindy-
0

Featherwoman

Ja då har jag gjort en fantasy-bild igen…. klätt damen i fjädrar *s* Tänk vilka knäppa ideer man har *asg*

Monteringsjobb och en väldans massa penseljobb. Texturer och bildjusteringar.

Om du vill se originalet så finns länk här.

http://lindowyn-stock.deviantart.com/art/Paper-Faces-on-Parade-69033837

Här är den färdiga bilden

http://dezzan.deviantart.com/art/Featherwoman-78288217

Zabbio
0

Lika välgjord och tilltalande sm vanligt :)

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

Cindy-
0
Mickis1994
0

woooow

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

SofiaBlomberg
0

Då vill jag säga en liten sak =P Den är givetvis jättefin, men kroppen ser så himla felvänd ut, om du förstår. om man tittar på bröstet så pekar det åt vänster men torson pekar rätt fram.  Är inte duktig på att skriva men jag hoppas du förstog.

MVH Sofia

Medarbetare Akvariefisk.ifokus

Rozzy
0

Det är en härlig bild. Var får du teg i alla strukturer?

Om man tittar på orginalet så är underkroppen med klänningen lite vinklad ena benet står främre höften har en vinkling. Men efter red har de ljusa kanternas  symetriska form gett ett visst stelt och helt symetriskt mönster och man betraktar klänningen rakt frammifrån, ingen sida som försvinner bortåt. Det är så jag uppfattar det - lite av en naturlig pose har förlorats i vacker fjäderskrud. Det känns jobbigt att ktitesera dig du är så bra på ditt så man blir lite petig.

"Låt forumet leva"  ska bli min slogan!

Cindy-
0

#4 #5

Nej nej det SKA inte kännas jobbigt att kritisera mig!! *s* Jag har tagit mycket kritik, och jag mår inte dåligt av det alls. Det är kritiken man lär sig av. Och jag har som jag har sagt tidigare massor att lära.

Jag vet att hennes pos inte är likadan som originalet. Och detta är nog inte första bilden jag ändrat. Ibland blir man lite blind oxå när man sitter timme in och timme ut med en bild. Och detta har jag inte alls reagerat över. Men visst är det som ni båda säger.

Om du Rozzy menar vingarna när du säger strukturer. Så är det stockbilder. Vingar alltså. Egentligen är det nog ängelvingar, men jag tycker att det ser ut som fågelvingar. Man kan nog ha det till både och.

För övrigt är det penslar och texturer.

Stockarna hämtar jag på DA där jag är medlem. Alla mina bilder är länkade från DA .