Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettphotoshop-nybörjare
Läst 414 ggr
heliotropes
0

Mina nya banners

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är en av två banners,som jag tänkt kunna nyttja på min egna hemsida-och andras:D

Jag har utnyttjat lite av de penslar som finns i adobe.

Tar gärna kritik ifall jag missat något:) 

första……..

Eva // medarbetare på Perser

heliotropes
0

andra…..

Cindy-
0

Åh dom är supersöta båda två!!

Den jag gillar bäst är nog nr 2. Hade jag gjort nåt annorlunda så hade jag nog gjort så att ansiktena på katterna var åt andra hållet, alltså mot varandra.

Men det är som mycket annat…en smaksak :)

Mycket fint!

SallyB
0

På engelska skriver man ej ihop perseruppfödare, dvs korrekt engelska är: "persian breeder".

På första bilden skulle jag skippa "slangarna", eller vad det nu är. Dessutom är det ett stavfel, det står sadedsilver, och det ska också vara isärskrivning, dvs shaded silver. Solid har du skrivit med liten bokstav! Och ingen punkt bör det väl vara eftersom det är rubriker, typ.

På andra bildn/bannern bör det vara ett mellanslag efter kommatecknet vid Tabby, och ingen punkt enl ovan. Annars ingen direkt synpunkt på den andra. Fast jag tycker nog den första var snyggare om du tar bort "slangarna"

:)

heliotropes
0

Tack! Ja….det var ju också en idé,det blir nog fler tillverkade:)

Har du själv någon banner till och på din hemsida?Det är ju roligt att kunna länka med sådana,om man inte bara föredrar text.

heliotropes
0

#3 Oj!! Tack! Vad bra att du var uppmärksam:) totalt blind är man ju:)kan det bero på åldern.. näää!! hehe!!

Cindy-
0

#4 Nä jag har ingen banner till min hemsida. Jag bara namnet i text. :)

heliotropes
0

Här kommer dom "nya" rättade,förhoppningsvisFot i munnnen Den första fick jag lov att göra om lite.

första..

heliotropes
0

och andra…

Cindy-
0

Ja snyggt! Nu tycker jag den första blev bättre faktiskt! Jättesnygga nu båda två! Glad

SallyB
0

Föredrar ff ettan i färger och typ! Den är diskretare än den omgjorda ettan.

fotokrafs
0

#7 Gillade jag mest,,, :-)

heliotropes
0

#9 Tack!Glad

#10 Jag vet att den nya blev liiite färggrann:) Jag har en diskretare i blått också utan blom/bladen på sidorna. Tycker själv att man bör ha lite olika banners att välja mellan. När jag länkar med andras banner är det roligt om det finns olika i både färg och stil.