Att retuschera sig själv...
…var inte alls en bra idé. Jag tänkte prova en ny softningsteknik som jag hittade och istället retuscherade jag allt jag kunde komma på för att det var så roligt.
Iallafall så upptäckte jag helt plötsligt hur hemsk jag ser ut på före-bilden så nu vågar jag inte visa resultatet 
Om ni vill prova själva så kan ni kolla tutorialen (säger man så?) på denna sidan!

Klart du ska, du får inte fega ur nu
Självklart vill vi se dig på bilden, det är ju ett sätt och utvecklas i sitt arbete. =))
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Jag tyckte det så mkt bra ut :)
#4: Du kan ju inte påstå att du ser hemsk ut på före-bilden. Lägg in hela så kommer du att se att jag får medhåll. :-)
Vänliga hälsningar
Niklas

Snygg softning Emma, toppklass! 
#7 Och det var så enkelt! Har alltid haft svårt med hårfästet och runt mun och ögon men det bara blev bra av sig självt kändes det som 

Riktigt snyggt,softning är svårt att få till, blir så lätt "plastigt" men du har fixat det riktigt bra.

Jättesnyggt!! :)

tack tack ….. passa på att säga om ni vill se mera bilder som jag har tagit gå till min website .
Jag kom tyvärr inte in där………blev bara Sidan kan inte visas.

http://www.photowhitesky.webb.se/
sidan funkar bra hoss mig och hoss mina vänner …

#4 Jag tycker du har lagt till precis lagom med softning bra gjort =)
#10 Jag tycker att i ansiktet så ser det för mycket softat ut men på kroppen ser det väldigt bra gjort. Ibland kan man få softa olika mycket på olika ställen. Ett tipps är att använda lagermasker.
#18 tycker även där att det är för mycket. Minska ner lite på softningen så blir det kanon

tack ska testa .. :)

#10 Oj så fint!