Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikett: show-off-före-efter
Läst 2533 ggr
pellepiano
0

Trollskog, tjej och rådjur ...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Satte ihop några bilder. Skogen är från Tyresö, rådjuret från en stocksajt och Sara är importerad från Danmark och fota hemma hos mig för denna och några andra bilder.

pellepiano
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Originaldelar …

Cindy-
0

Åh vilken härlig bild!!!!!!! Du kan det där med att frilägga hår du… Skrattande verkligen snyggt!!

Jgraph
0

Man kan inte precis säga att du gör det lätt för dig Pelle med sådana ljussituationer, men med sedvanlig bravur har du lyckats ytterligare en gång. Imponerande resultat och underbart suverän ljushantering !

Ville se bilden i lite större format så jag kilade över till din sajt och kikade på den där. Tittade då på den sist inlagda (till höger om) och det tog ett tag innan jag upptäckte - "Barbie" .. :)  Great !

Men du - hon till vänster om … är det .. ? Kan det vara …. Näää…. Caro…. ? Men det är i alla fall väldigt mycket look-alike !!  (antar att SL har något med namnet att göra).

--- DKJ ---

pellepiano
0

Caro …? Vet inte vem du menar riktigt men det är bara Sara Lund och Lisa på de 7 sista bilderna på min sida.

( Önskar dock att man fick fota Carola i såna kläder om det var henne du menade =) )

Jgraph
0

Jovisst var det Carola jag menade, men en sådan session får man nog inte se under den här livstiden… :)

pellepiano
0

Jag ska jobba på det =)

Jgraph
0

Mhmm … och under tiden så räcker "bara" Sara Lund och Lisa väldigt långt :)

Men nog "trådkapat" nu. Om någon här till äventyrs inte har sett Pelles galleri ännu så se till att göra det omedelbart. Det blir bara bättre ju fler bilder som dyker upp där.

--- DKJ ---

Zabbio
0

Väldigt snyggt! :P

Ett tips är att prova lägga in en lite suddig förgrund som smälter ihop med bakgrunden… det ser ännu mindre inklippt ut då. (Inte för att det ser så inklippt ut nu heller.. O_o;..)

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

Cindy-
0

Jag har sett Pelles Galleri. Inte just nu, men tidigare. Och det är helt fantastiskt!!! Verkligen värt att besöka.

Ellsa
0

Gillar ljuset!

[Wriiist]
0

Skit snygg bild!

Men jag tycker att rådjuret och tjejen skulle vara lite mörkare eftersom ljuset kommer bakifrån…