Holy nun
Efter lite tips från Cindy, så har jag gett mig in på att göra en bakrundsbild. (Stoort fan av dina bilder Cindy. :) )
Go easy on me, första försöket. Iaf när det gäller liknande bilder.
För originalstorlek: http://ylvali.deviantart.com/art/Holy-nun-81597259
//Ylva-Li
|| Studio Li (foto) ||
Ylva när du ska länka till en sida klistra in länken som du har gjort. Klicka sen på den lilla länken, då får du upp en liten ruta, klistra in länken där också. Och bocka i den lilla rutan till vänster så att bilden öppnas i ett eget fönster.
Som det är nu så går det inte att öppna din länk utan man måste kopiera den och öppna den i ett nytt webbfönster. Risken med det är att ingen tittar på din färdiga bild.
Jaha nu ser jag. Du har även lagt bilden här på sidan. Jättefin!!! En riktig sagobild!! :)
Skulle vara roligt att se originalet också.
Aaaha! Normalt sett så brukar det ju bli klickbara länkar om man bara skriver in adressen.
Gör om länken igen så det blir lättare för resterande. :)
Ville inte lägga in originalstorleken (eftersom den är 1440x900 och gjort till min skärm) då det kan bli lite väl stort.
Hm, finns faktiskt ingen direkt originalbild. Har pysslat ihop en hel massa olika. Gjorde bakrunden från scratch, och nunnan är en bild på en nunna som jag gjorde om bara. Resten är faktiskt bara penslar. :)
//Ylva-Li
|| Studio Li (foto) ||