Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettphotoshop-nybörjare
Läst 381 ggr
lolaisdenied
0

kritik på bild

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

skulle vilja ha lite kritik på denna bilden. Säg gärna vad som är bra/ dåligt och vad som kan förbättras.

redigerad bild

lolaisdenied
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

oredigerad

[Popcorni]
0

Jag tycker det vart hur col som hälst! Skulle ockås villja kunna göra en sådan bild! Alllt var bra, kanske att man kunde förmörka mäniskorna på bilden, om man nu skulle göra något.:)

AndersT
0

Jag tycker det är en bra bild du har valt. Färgerna funkar också. Det endajag stör mig lite på är ringarna som du har kvar i texturen. men annars är det ett snyggt jobb tycker jag :)

Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom

lolaisdenied
0

#2 tack:) jag ska testa att göra mörkare på sidorna, de skulle nog bli jäkligt snyggt! tack för ideén

#3 jag gillar de ringarna, ser ut som ett misslyckat försök när man gjort fotot och råkat droppa något på det. kanske vatten eller liknande så det fått en fläck. fast kanske syns de lite för tydligt. ska se om jag kan fixa till det lite och se om det kanske blir bättre utan ringarna:) tackar för kommentaren^^

Cindy-
0

En söt bild. Men himlen är inte fin. Tycker att du ska försöka få bort ringarna på himlen. Eller lägga en annan himmel.

Det förstör helhetsintrycket av bilden.

Annars tycker jag bilden var fin :)

soif
0

jag tyckte det var en häftig bild. och himlen var snygg också, jag uppfattade ringarna som fläckar, typ som ett gammalt och sleten bild?