Goja!!
Gjorde en fågel till.
Kunde inte låta bli denna härliga gröna goja!!!
Original Sxc.hu
Förebild
Tack 
Jag älskar den gröna färgen. Och ville absolut behålla den. Att jag gjorde en friläggning beror på att jag inte ville ha med bladen. Jag tyckte att gojan försvann bland alla gröna blad. :)
Ja…jag tror att den syns bättre nu……..även om bakgrunden också är grön..
Det är likadant när jag tar egna foton. Ibland blir det en och annan fågel. Och alltid är det massor med störande saker runt omkring………
Men det är ju som sagt en smaksak. Vissa tycker säkert att fågeln ska sitta kvar i sin naturliga miljö…….så man gör väl lite som man vill 

Den var väldsamt snygg.Strålande jobbat.
Tack Pelle!!
Jätteroligt att du gillar den. Du är en väldigt duktig redigerare, så det är alltid kul att få en kommentar från dig………
Önskar jag hade din kunskap 

Jag kan inte göra såna bilder som du gör. Blir alltid förvånad när jag tittar på resultatet på dina alster.
Tack 
Det var verkligen rart sagt. 
Visst, det är ju så att alla har sin stil…och sin grej. Men jag gillar även annat………som att redigera vanliga bilder. Det är superkul om man fotat själv då förståss.
Och jag har ju sett ditt galleri och vet att du är väldigt duktig på att redigera. Jag har beundrat dina bilder och förstår att du sitter med en otrolig kunskap och färdighet och erfarenhet.
Jag hoppas att jag också kommer dit en dag. Det är min dröm. Och att få jobba med någon typ av bildredigering vore det ultimala 

Den här var minst lika härlig som rovfågeln du gjorde! Och som sagt älskar jag dina bilder du gör! :D Även denna då ;)
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi
Tack :) Denna gillar jag nog bäst…….det är färgen jag tycker så mycket om…… den är som godis :)