Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettshow-off-före-efter
Läst 401 ggr
cuteness
2008-04-26 14:15
0

Dollcollection

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har den senaste tiden jobbat med ett projekt jag kallar Dollection… här är några av d färdiga, jag har mer på gång.

Det vore bra om jag kunde få konstruktiv kritik så jag vet om detta är ngt att spinna vidare på!

cuteness
2008-04-26 14:16
0

andra bilden…

cuteness
2008-04-26 14:16
0

tredje…

(man kan nämna att det är jag som plåtat, tjejerna går i min skola liksom hon som stod för sminket)

cuteness
2008-04-26 14:17
0

fjärde…

cuteness
2008-04-26 14:17
0

femte… och sista jag postar här. har gjort i ordning tre stycken till och fler är på gång.

Cindy-
2008-04-26 15:04
0

Jättekul grej!!!

Jag tycker att den sista bilden var klart bäst!! :)

Det finns säkert en mängd olika tutorialer för att få de mer att se ut som dockor. Jag tycker du kan googla lite och få lite mer ideer.

En sak jag tänkte på är att dockorna skulle se ut mer som dockor om de hade en annan hudton. Lite blekare kanske. Och sen tror jag du ska jobba mer med huden över huvudtaget. Bild 003 tex. Där är huden väldigt röd på vissa ställen. Jag tror att på en docka är färgen mer jämn.

Men jag tycker att detta var ett jätteroligt projekt. Jag ska leta sen om jag kan hitta några roliga tutorialer till dig om du inte hittat några. För jag vet att det finns,

Bra jobbat, och en kul ide!!! Glad

Lillianna
2008-05-11 13:27
0

Jättekul idé, men det är mycket lättare att se bilderna om du vänder dem rätt åt oss. Både 1 och 2 är på sniskan.

Jag gillar den allra sista bäst!

/Lillianna

~ Lillianna ~