Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettfotomanipulation
Läst 390 ggr
Cindy-
0

Ett montage till.....

Lägger in ett montage till när jag ändå är igång.

Hoppas den kan inspirera någon av er som gillar montage av den här typen.

Denna gjorde jag när jag kom hem från Budapest i helgen. Stockar som vanligt från DA. Inte så mycket att säga om den. En fantasy bild igen. Gillade stockmodellen väldigt mycket, speciellt masken hon bar.

Ändrade färgen på hennes klänning och fixade till håret lite för att få det större.

Förebild
http://faestock.deviantart.com/art/Masked-pack4-83270728

Efterbild
http://dezzan.deviantart.com/art/Strange-visitor-85813010

heliotropes
0

Den fick en liten uppkäftig attityd..:) Blev den till efter att chocken lagt sig om stölderna…typ``nu *jä*!

Ja!..hur var resan?? hade du det bra?

Jag kom faktiskt ihåg:) att du nämt förut att du skulle dit i Maj.:)

Eva // medarbetare på Perser

Cindy-
0

haha…nää jag var inte så uppkäftig efter den tråkiga nyheten…

Denna gjorde jag innan jag ens visste om det. Och dom hade t.o.m hunnit ta just denna bilden. Precis när jag lagt ut denna så fick jag reda på stölden. Så dom var snabba att sno denna,

Jo….Budapest var ett härligt ställe. Och väldigt billigt att äta och dricka. En stor måltid med tre rätter kunde du få för 150 sv kronor. En öl bara 10 kr på vissa ställen.

Vi åt på många olika resturanger och vi var jättenöjda varje gång. Otroligt god mat. Vi hade också tur med vädret. 25 grader varmt på kvällarna. Men just den dagen vi åkte hem så blev det kyligare. Så vi hade en väldans tur, och en härlig semester med mycket skratt. :)

heliotropes
0

#2 Såå! trevligt det lät..billigt och superbra!!Glad Synd bara att få komma hem till sådana upptäckter.

Tänkte så….det brukar komma i 3steg ..upprörd..lessen..nu *jä*.

Hoppas iallafall att du får någon upprättelse av det hela.

Eva // medarbetare på Perser

Cindy-
0

Ja någon upprättelse blir det nog inte frågan om. Utan det blir väl mer så att bilderna tas bort.

Men dom har ju bilderna och kan ju lägga upp dom på en annan sajt istället……..så det är ju lite tråkigt att veta.