Beauty with wings
Ett montage där jag inte använt mig av så väldigt många olika bilder.
Det största jobbet var att göra vingarna genomskinliga. Det är inte svårt, men det tar lite tid. Jag har använt mig av sudden, och man får ändra opaciteten hela tiden för att hålla en jämn yta och så man inte kommer igenom helt.
Har målat om klänningen, monterat lite växter och fjärilar. Har även använt mig av några texturer.
Förebilden
http://faestock.deviantart.com/art/Goldberry37-86151313
Den färdiga bilden
http://dezzan.deviantart.com/art/Beauty-with-wings-86330805
Tack 
Det är alltid roligt att få support för det man gör…….och du är väldgt flitig på den punkten. Det är verkligen roligt. Det uppskattas mycket.
Ja….det som var jobbigast var som sagt att få vingarna till viss del genomskinliga. Man får vara så försiktig hela tiden och få in rätt opacitet hela tiden.
Men det funkar om man tar det lungt :)
Jag är ju lite här och där på olika iFokus..man ser verkligen vad olika det är med responden på det som man skickar in,även dialogerna skiljer sig mycket på de olika sajterna…tycker det är roligt att få se så mycket fint…
Jag kommer nog igång här med med tiden.;)..det har blivit många foton tagna på både kattungar och blommor..mm.så det bäddar för framtida montage mm..
då hoppas jag själv att få lite kritik och support 
Ja….det ska du självklart få.
Självklart känns det rätt meningslöst att publicera bilder man gjort om man aldrig får någon kommentar på dom.
Ris eller ros………..eller ett gott råd kanske…….ja, vad som helst…
Det ska bli jätteroligt när du kommer igång igen med ditt skapande. För jag vet att du var väldigt kreativ ett tag :)

Älskar verkligen dina bilder!!! Kan titta på dem hur länge som helst…
De är helt suveräna :D
Även jag älskar dina bilder! jag kan titta på dom om o om igen! de är ju bara så himla vackra! OM jag någonsin ska ha en tattuering så ska jag fråga dig om jag får låna en av dina bilder, för de är som konstverk, fast det kommer nog aldrig att hända för jag är livrädd för smärta så jag nöjer mig med att gå in här o njuter istället *S*
Mycket vackert!
Grymt snyggt som vanligt… :)
#5 Tack så jättemycket. Verkligen roligt att du tycker om dom 
#6 En härlig kommentar som fick mig att le här. 
#7 Tack snälla 
#8 Tack Zpookey 
Underbar!