Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etiketttips-på-litteratur-videos
Läst 1431 ggr
CamillaS
0

Speed painting

Hur gör man? e det något program man ska ha för att kunna göra det?
Jag skulle gärna vilja kunna "spela in" när jag ritar och sen speeda upp farten.

är det någon här som vet hur man gör?

ett exempel så ni förstår hur jag menar: http://www.youtube.com/watch?v=3bA4xuZemf4

Rozzy
0

Ja det hade varit bra att veta!

CamillaS
0

Nån som vet?

Jgraph
0

Spela in det du gör i t ex Photoshop med en screen-recorder. När du redigerar din movie som du vill visa så ställer du in programmet att rendera filmen till halva eller bara 1/4 av den tid som filmen är lång (= mostatsen till Slow-Motion).

Screen-recorders finns några hyfsade gratis. Googla.

--- DKJ ---

Rozzy
0

Tack!

CamillaS
0

Tack för hjälpen :)

CamillaS
0

Har försökt att googla efterr nåt program. men är dålig på engelska och vet inte vilka program som är bra och dessutom hur får man reda på om programmet kan speeda upp det man spelat in?

ElinM
0

Jag hade ett program för ett tag sen som hette Snag-it, tror jag, där kunde jag välja vilket område på skärmen som skulle spelas in och sen sparar man klippet och så kan man öppna den i moviemaker och speeda up :D

CamillaS
0

#7 oki, visste inte att man kan speeda upp det i moviemaker :/
hur då? ;)

ElinM
0

#8 Man lägger till en film och på sidan så står det view video effects och så trycker man där sen så kommer det upp massa olika effekter och en av dem är Speed up, double. Man kan också sakta ner det :D