Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettshow-off-före-efter
Läst 385 ggr
EllinoreBoy
2008-06-17 18:36
0

före och efter - kritik

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

satt och lekte lite i photoshop och här är resultatet! skulle vara kul om ni kunde ge lite kritik eller slänga in en kommentar

mvh ellinore

orginalbilden

EllinoreBoy
2008-06-17 18:37
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

redigerade bilden

Bullan
2008-06-18 11:21
0

Jösses så fort det såg ut att gå nurå!!! Fin effekt med fart iSkrattande Men jag skulle nog klona bort det som är vid öronen på hästen i bakgrunden…

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

EllinoreBoy
2008-06-18 16:11
0

#2 tack, ja riktigt fort! det är väldigt mycket störande moment på en travbana så jag tog mig aldrig tid att klona nått, men tack!

Ellenfyrkant
2008-06-18 21:18
0

Det finns flera saker som skulle göra bilden bättre genom att klona bort dem. Det där vid örat, luddsaken över mulen, de tre olika stolparna på bilden, gubben i bakrunden, kärran eller vad det kan vara, framflör "gubben", fotografen samt fläckarna mellan och till höger om hästens öron. För övrigt "vill jag" ha den som den är. Det där med farten gillade jag inte alls! Färgen gör bilden ointressant och känns som framkroppen inte hänger med för att baken borde vara snabbare, aah du har delat bilden på nått konstigt sätt med att halva bilden är supersnabb, andra i "normaltempo" Det är iaf vad jag tkr. Men den oredigarede var mkt bättre ändå!

Mvh Ellenfyrkant

EllinoreBoy
2008-06-18 21:42
0

okej, smaken är olika! och luddet över mulen är en del av utrustingen på hästen!