Redigerad häst
Hittade en sådan härlig häst inne på Sxc.hu som jag redigerat i två olika färger.
Den ena är kallare och den andra lite varmare….
Har ljusat upp bilden och ökat vissa färger.
Har enbart använt mig av kurvor och nyans-mättnad.
På toppen ligger en textur.
Förebilden
Lite varmare toner
En tredje, och mycket större version finns här.
http://dezzan.deviantart.com/art/The-beauty-of-the-hill-84154924
Grymt snygga :)
Tack snälla…………kul att du gillar dom.
Jag har nämligen hamnat i nåt som jag inte vet namnet för… haha………..
Hittar ingen motivation, och ingen insperation av de stockar jag kollar på………ganska nollad för tillfället *s*
Hästen var därför en bra bild att jobba med. Jag behövde inte ha så mycket fantasi för att fixa den. Det var väldigt kul som omväxling att göra nåt mer enkelt.
Men nu sitter jag ändå här med en stockmodell som jag kämpar med……….om jag inte vore så jäkla envis så hade jag bara stängt ner datorn och gått och lagt mig…*asg*

Tream var finnast tycker jag! Den du länkade till! :)
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi
#5 Tack.
Ja det är den som blev det slutliga resultatet efter att jag joxat lite till med den :)
Dom två första har jag gjort på en annan dator….där skärmen inte återger färger och ljus normalt. Den är rent ut sagt kass.
Så när jag kom hem fixade jag till det, därför är det tre upplagda. :)

hur gör man sitter ph men fattar knappt alls har gjort om en bild på min dotter men det ser så tillgjort ut. Hur gör man för att få det såååå snyggt
#7 Ja, det kan jag inte ge dig något kort svar på. Det är mycket träning. Och det bästa är att lära sig grunderna och sen öva på olika bilder.
Har du inte besökt denna sidan så tycker jag absolut att du ska göra det. Här har du grunder och tips…….en fantastisk sida för den som vill lära sig bildredigera med Photoshop.
Åh vad fina bilder du gjort!
Är ju hästälskare. :)
Har du lust att prova göra något fint med en bild på en av mina hästar? :)
Trevliga bilder, men jag föredrar nog ändå orginalet:P Vilket naturligtvis inte ska hindra en från att leka.^^
''Artist block'' kallas det du har..xD Motivations brist..just nu blir inget jag gör ens värt att spara,..*suck*
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
#9 Tack ska du ha. Tyvärr så har jag fullt skägg just nu.
#10 Ja originalet är väldigt fint.

Tycker dom va söta…
Tack Jullan :)