Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettphotoshop-nybörjare
Läst 419 ggr
Noa-Nisse
0

redigerat i photoshop

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hej, jag har redigerat detta fotot i photoshop och blev ganska nöjd med resultatet. vad tycker ni? det är ju en ganska sorglig bild, har inte kommit på namn till den än.. några förslag?

men somsagt så ge kritikt till bilden! och hlägg gärna upp egna bilder som är redigerade! =)

Medarbetare på Hundar.ifokus

Mackan1000
0

tja va står de på armen ?  och berätta hur du gjorde xD de här e nått ja måte lära mej =P

IngelaS
0

Det där var himla bra gjort, det ser äkta ut.

Mvh Ingela

Mysterious
0

Ehum…jag trodde först det var äkta :P
Hehe hur gjorde du??

[Julliz93]
0

Nemen usch va lebbigt ;) Ser helt ÄKTA UT!! XD Berätta nu hur du gjorde! ;)

Noa-Nisse
0

hihi jag har bara haft photoshop ett litet tag så kan inte så mycket.. om jag ska vara ärlig så kommer jag inte ihåg så mycket,, men ska fösöka förklara så gott det går,, kan hända att jag missar något!

har det på engelska så förklarar det med de verktygen ;)

först, tog jag den "tunnaste" "brush tool" jag kunde hitta och drog ett streck på armen men mörkröd färg. sen tog jag "blur tool" och drog över strecket några gånger så att det blev suddigt liksom, sen använde jag mig av "historay brush tool" och valde ett grässtrå att dra ca två ggr över sträcket så att de blir lite skiftingar i sträcket eller eller om man ska kalla det skärsåret.
sen tog jag lite mörkare färg än själva armen och drog massa sträck över och sidan om sårsträcket med "brush tools" tunnaste sträck. så att det ser lite irriterat ut..

jag vet inte om jag lömt något..
haha jag är en dålig förklarare men hoppas ni förstår ;)

[Julliz93]
0

Hehehe okej! :D Ska ta o pröva det imorgon sen när jag inte är lika seeg som nu xD MEN tack för att du orkade förklara, jag tror jag förstår xD

MVH Julia H.

Noa-Nisse
0

hehe bra!! ;)

[Julliz93]
0

jaaahrå ;) Kolla gärna in i mitt fotoalbum :P Vill supergärna ha komentarer om de bilder jag har "photoshoppat"

//Julliz93

anderssonnatta
0

Jag älskar att photoshoppa bilder nu när jag har fått programmet igen :) Slänger upp en bild på mitt öga, ni får säga till om ni vill se den oredigerade bilden (;